Гусєва, Тетяна Андріївна2019-11-102019-11-102018Гусєва, Т. А. Використання пісень та віршованого матеріалу при навчанні іспанської мови в старших класах середньої школи = Songs and poems used for teaching Spanish in the upper grades of secondary school : дипломна робота бакалавра / Т. А. Гусєва; наук. кер. О. В. Григорович; ОНУ ім. І.І. Мечникова, Ф-т РГФ, Каф. іспанської філології. – Одеса, 2018. – 46 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/25973В наш час викладання мови придбало прикладний характер, у той час як раніше воно було порівняно абстрактним і теоретизованим. Функції педагога в освітньому процесі значно змінилися. На зміну вчителю-ментору, вчителю-диктатору прийшов учитель-спостерігач, вчитель-посередник, вчитель-керівник. Сучасний розвиток України як держави, зорієнтованої на європейські освітні стандарти, зумовлює певні зміни в системі філологічної підготовки суспільства. Соціальне замовлення на висококваліфіковані кадри зі знанням декількох іноземних мов вимагає перегляду багатьох аспектів методики навчання іноземних мов. Перший рядок у рейтингу популярності активно утримує комунікативний підхід, який, як випливає з його назви, є спрямованим на практику спілкування.other6.020303 філологіяуроки іноземної мовипісенний матеріалвіршований матеріалВикористання пісень та віршованого матеріалу при навчанні іспанської мови в старших класах середньої школиSongs and poems used for teaching Spanish in the upper grades of secondary schoolOther