Юнг, Наталія ВолодимирівнаYunh, Nataliia V.Купріянова, І. С.2024-07-232024-07-232024Купріянова І. С. Психолого-педагогічні особливості оцінювання у сучасній школі / І. С. Купріянова // Матеріали до 80-ї звітної студентської наукової конференції [Електронний ресурс] : Секція «Факультету психології та соціальної роботи». Підсекція «Психологія», Підсекція «Соціальна робота», Підсекція «Освітні, педагогічні науки» (Одеса, 23–25 квіт. 2024 р.). – Одеса : Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, 2024. – С. 158–162.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/38857Актуальність дослідження. В області вивчення різних методів контролю наразі досягнуто значних результатів. Аналіз спеціальної літератури показує, що в методиці навчання української мови робилося багато спроб щодо вирішення проблеми організації контролю і оцінки знань.ukоцінюваннясучасна школаукраїнська школаПсихолого-педагогічні особливості оцінювання у сучасній школіArticle