Гудімова, Алісар ХалєдівнаHudimova, Alisar H.Шаргородська, А. М.2024-07-262024-07-262024Шаргородська А. М. Вплив онлайн-навчання на психологічне благополуччя здобувачів освіти / А. М. Шаргородська // Матеріали до 80-ї звітної студентської наукової конференції [Електронний ресурс] : Секція «Факультету психології та соціальної роботи». Підсекція «Психологія», Підсекція «Соціальна робота», Підсекція «Освітні, педагогічні науки» (Одеса, 23–25 квіт. 2024 р.). – Одеса : Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, 2024. – С. 323–327.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/38925Впровадження онлайн-навчання в освітній процес стало значущою подією, яка має як позитивні, так і негативні наслідки. З одного боку, воно відкриває нові можливості для доступу до знань та гнучкості у навчанні. З іншого боку, виникають питання щодо його впливу на психологічне благополуччя здобувачів освіти.ukонлайн-навчанняпсихологічне благополуччяздобувачі освітиВплив онлайн-навчання на психологічне благополуччя здобувачів освітиLearning Object