Нікуліца, Олена Олександрівна2023-05-252023-05-252022Нікуліца, О. О. Специфіка банківського рекламного слогану (на матеріалі французької, англійської та української мов) = Pеculіarities of the bank advertising slogan (based on French, English and Ukrainian languages) : кваліфікаційна робота магістра / О. О. Нікуліца. – Одеса, 2022. – 84 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/35294У сучасному суспільстві реклама – це і потужна галузь індустрії, і продукт її діяльності, спрямований на забезпечення потенційного адресата рекламного повідомлення інформацією про товари або послуги з метою їх популяризації. Потреба суспільства в осмисленні та концептуалізації реклами проявляється в розмаїтті дискурсів, в рамках яких здійснюється звернення до даного феномену. Реклама стає предметом безлічі дискусій вчених, законодавців, діячів політики, культури, фахівців в області піару і лінгвістів.uk035.055 романські мови та літератури (переклад включно)французька моваархітектонікарекламні повідомленняФранціяслогандискурсСпецифіка банківського рекламного слогану (на матеріалі французької, англійської та української мов)Pеculіarities of the bank advertising slogan (based on French, English and Ukrainian languages)Diplomas