Мотулько, Вероніка ДмитрівнаБорщ, Вікторія ІгорівнаБорщ, Виктория ИгоревнаBorshch, Viktoriya I.2019-05-222019-05-222019Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та здобувачів – учасників 75-ї звітної конференції Одеського національного університету імені І. І. Мечникова. Секція економічних і правових наук (24-26 квітня 2019 р., м. Одеса) / ред.кол.; відп. ред. А. В. Смітюх. – Одеса : Фенікс, 2019.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/24160В умовах динамічної економіки та шаленої конкуренції компанії потребують все більш індивідуальних та унікальних методів розвитку бізнесу. Одним з методів позиціонування підприємства на ринку є створення і розвиток його корпоративної культури – такої, яка буде найбільш відповідати цілям і цінностям організації.ukкорпоративна культурасистема управлінняекономікаКорпоративна культура в рамках дослідження систем управлінняArticle