Мацько, М. В.Вєйландє, Лілія Вольдемар-ВікторівнаMatsko, M. V.Vieilandie, Liliia V.-V.2025-07-092025-07-092025Мацько М. В. Цифрові технології як засіб формування інформаційно-комунікативної компетентності сучасних здобувачів вищої освіти / М. В. Мацько, Л. В.-В. Вєйландє // Ідеї. Практики. Перспективи сучасної освіти [Електронний ресурс] : наук.-метод. альм. : у 2-х ч. / за ред. В. І. Труби, М. І. Ніколаєвої, С. П. Гвоздій. – Електрон. текст. дані (1 файл : 5 МБ). – Одеса : Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, 2025. – Ч. 2. – С. 45–48.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/41862У тезах визначено основні характеристики, які притаманні цифровим технологіям. Зроблено опис авторського опитувальника, який дозволить визначити рівень сформованості інформаційно-комунікативної компетентності здобувачів вищої освіти. Сформульовано спектр застосування цифрових технологій, а саме: дистанційна роботи, контроль та опитування, презентація та створення контенту, онлайн навчання та курси, гейміфікація навчання, інструменти штучного інтелекту, пошук наукових матеріалів, тайм-менеджмент та фокусування.The key characteristics of digital technologies are identified. The author’s questionnaire, designed to assess the level of information and communication competence among higher education students is presented. A range of possible applications of digital technologies is outlined, including: remote work, assessment and surveys, content creation and presentation, online learning and courses, gamification of the educational process, the use of artificial intelligence tools, academic research, time management, and focusing.ukцифрові технологіїздобувач вищої освітиінформаційно-комунікативна компетентністьdigital technologieshigher education studentinformation and communication competenceЦифрові технології як засіб формування інформаційно-комунікативної компетентності сучасних здобувачів вищої освітиArticle37.1