Поліщук, Ольга Олександрівна2021-09-112021-09-112019Поліщук, О. О. Теоретико-методичне забезпечення системи управління маркетинговою діяльністю підприємства зовнішньоекономічної діяльності в умовах глобалізації = Theoretical and methodical aspects of marketing management of the enterprise with foreign economic activity in the conditions of globalization : дипломна робота магістра / О. О. Поліщук. – Одеса, 2019. – 101 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/31598Аналіз теорії і практики маркетингу дає змогу стверджувати, що сьогодні управління цими процесами потребує удосконалення методологічної бази. Дослідження вже сталих принципів маркетингу та залучення інформаційних технологій в маркетингову діяльність свідчать про необхідність їх перетворення і зміни згідно з вимогами зовнішнього середовища. Це обумовлює актуальність та закономірність дослідження сутності маркетингу, а їх комплексний характер і різнобічність використання вимагають вдосконалення підходів до управління маркетинговою діяльністю, що дасть змогу не лише усвідомити її роль в розвитку підприємства, але й передусім оцінити спрямованість і ефективність маркетингової діяльності підприємства.uk073 менеджментмаркетингова діяльністьсистема управління маркетинговою діяльністюглобалізаціязовнішньоекономічна діяльністьТеоретико-методичне забезпечення системи управління маркетинговою діяльністю підприємства зовнішньоекономічної діяльності в умовах глобалізаціїTheoretical and methodical aspects of marketing management of the enterprise with foreign economic activity in the conditions of globalizationDiplomas