Молчанова, Вікторія Сергіївна2022-06-212022-06-212020Молчанова, В. С. Маркетингова політика у соціо-технічних системах = Marketing policy in socio-technical systems : дипломна робота магістра / В. С. Молчанова. – Одеса, 2020. – 88 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/33158Сьогодні все більше організацій надають споживачам товари та послуги пов’язані з інноваціями. Для ефективної роботи цих організацій пропонуємо розглянути їх як соціо-технічну систему, тобто взаємодію групи людей з певною технікою та технологією. Згідно з цієї теорії технічна система і система міжособистісних відносин можуть перетинатися. Від технічної системи залежать соціальні відносини, а від останніх - виробнича система. Звідси — організація характеризується як складна, різнорідна імовірнісна система.uk073 менеджментмаркетингполітикатехнічні системиспоживчі товариМаркетингова політика у соціо-технічних системахMarketіng polіcy іn socіo-technіcal systemsDiplomas