Димитрашко, Сергій Романович2025-04-242025-04-242024Димитрашко, С. Р. Удосконалення маркетингової діяльності підприємства = Improvement of marketing activities of the enterprise : кваліфікаційна робота магістра / С. Р. Димитрашко. – Одеса, 2024. – 86 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/41111Актуальність теми. У сучасному динамічному бізнес-середовищі, що характеризується високою конкуренцією та постійними змінами в поведінці споживачів, ефективна маркетингова діяльність є одним з ключових факторів успіху підприємства. Зростаюча роль цифрових технологій, глобалізація та мінливі потреби клієнтів вимагають від компаній постійного оновлення своїх маркетингових стратегій. Тому дослідження шляхів удосконалення маркетингової діяльності є надзвичайно актуальним. Мета і задачі дослідження. Метою кваліфікаційної роботи магістра є теоретичне обґрунтування та практичне дослідження шляхів удосконалення маркетингової діяльності підприємства в умовах сучасного ринку. Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність підприємства Предмет дослідження. Предметом дослідження є процеси та методи удосконалення маркетингової діяльності підприємства в умовах сучасного ринку. Методи дослідження. Теоретичною та методичною основою дослідження є системний підхід до вивчення питань управління маркетинговою політикою підприємства. Інформаційно-довідковою базою дослідження є наукові праці вітчизняних і зарубіжних вчених з управління маркетинговою політикою підприємства, періодичні видання, Інтернет - ресурси, результати особистих спостережень автора. Результати, їх новизна, теоретичне та практичне значення. В кваліфікаційній роботі магістра розглянуто поняття та значення маркетингової діяльності у сучасних умовах, основні концепції та підходи до управління маркетингом, питання інтеграції маркетингу в цілі сталого розвитку, методи оцінювання ефективності маркетингової діяльності, підходи до оцінки конкурентоспроможності підприємств, розроблено рекомендацій щодо удосконалення маркетингової діяльності підприємства на прикладі ТОВ НВК «Укрекопром». Результати дослідження можуть бути використані менеджерами та маркетологами підприємств для розробки ефективних маркетингових стратегій та підвищення конкурентоспроможності бізнесу. Теоретичне значення дослідження полягає в розробці комплексного підходу до удосконалення маркетингової діяльності підприємства, який враховує сучасні тренди та специфіку українського ринку. Структура і обсяг роботи. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Повний обсяг тексту магістерської роботи – 86 сторінок, таблиць – 12, рисунків – 21.Relevance of the topic. In today's dynamic business environment, characterized by high competition and constant changes in consumer behavior, effective marketing activities are one of the key factors for the success of an enterprise. The growing role of digital technologies, globalization and changing customer needs require companies to constantly update their marketing strategies. Therefore, researching ways to improve marketing activities is extremely relevant. Purpose and objectives of the study. The purpose of the master's thesis is a theoretical justification and practical study of ways to improve the marketing activities of an enterprise in the conditions of the modern market. The object of the study is the marketing activities of the enterprise. The subject of the study is the processes and methods of improving the marketing activities of an enterprise in the conditions of the modern market. Research methods. The theoretical and methodological basis of the research is a systematic approach to studying the issues of managing the marketing policy of an enterprise. The information and reference base of the study is the scientific works of domestic and foreign scientists on managing the marketing policy of an enterprise, periodicals, Internet resources, and the results of the author's personal observations. Results, their novelty, theoretical and practical value. The master's qualification work examines the concept and meaning of marketing activities in modern conditions, the main concepts and approaches to marketing management, the issue of integrating marketing into sustainable development goals, methods for assessing the effectiveness of marketing activities, approaches to assessing the competitiveness of enterprises, and develops recommendations for improving the marketing activities of the enterprise using the example of "Ukrekoprom". The results of the study can be used by managers and marketers of enterprises to develop effective marketing strategies and increase the competitiveness of businesses. The theoretical significance of the study lies in the development of a comprehensive approach to improving the marketing activities of an enterprise, which takes into account modern trends and the specifics of the Ukrainian market. Structure and volume of work. The work consists of an introduction, three sections, conclusions, and a list of references. The full text of the master's thesis is 86 pages, tables – 12, figures – 21.uk073 менеджментменеджмент організацій і адмініструваннямагіструправліннямаркетингмаркетингова діяльністьпідприємствоудосконалення діяльностіmanagementmarketingmarketing activitiesenterpriseperformance improvementУдосконалення маркетингової діяльності підприємстваImprovement of marketing activities of the enterpriseDiplomas