Пудіч, Сергій ОлександровичПудич, Сергей АлександровичPudich, Sergiy O.2014-02-032014-02-032013Вiсник Одеського нацiонального унiверситету=Odessa National University Heraldhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/4413В даній статті розглядається місце реклами в життєдіяльності людини з точки зору соціотехнічного підходу та її вплив на інформаційно-психологічну безпеку особистості. Реклама вбачається як соціальна технологія, яка має позитивний вплив на повсякденне життя людини. Крім того, реклама розглядається через призму чотирьох контекстів та трьох функціонально-дієвих вимірів, а також аналізуються чотири рівні розуміння реклами та три їх функціональні виміри.В данной статье рассматривается место рекламы в жизнедеятельности человека с точки зрения социотехнического подхода и ее влияние на информационно-психологическую безопасность личности. Реклама представляется как социальная технология, которая имеет позитивное влияние на повседневную жизнь человека. Кроме этого, реклама рассматривается через призму четырех контекстов и трёх функционально-действенных измерений, а также анализируются четыре уровня понимания рекламы и три их функциональных измерения.This article examines the place that advertising takes in human activities in terms of socio-technical approach and effect of ad on the information- psychological safety of personality. Advertising is shown as a social technology that has a positive impact on the daily life of a person. In addition, advertising is viewed through the prism of the four contexts and three functionally-effective measurements and analysis of four levels of understanding of advertising and their three functional measurements.ruінформаційно-психологічна безпекажиттєдіяльністьрекламасоціальна технологіяинформационно-психологическая безопасностьжизнедеятельностьсоциальная технологияsafetylife activityadvertisingsocial technologyІнформаційно-психологічна безпека особистості в контексті реклами як соціальної технології забезпечення життєдіяльності людиниИнформационно-психологическая безопасность личности в контексте рекламы как социальной технологии обеспечения жизнедеятельности человекаIformation-psychological security of personality in the context of advertising as a social technology of ensure human viabilityArticle