Попова, Марія Володимирівна2022-05-292022-05-292021https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/33008Сучасне суспільство переживає кардинальні зміни в усіх сферах своєї життєдіяльності. Суспільна діяльність вимагає від нього розв'язання широкого кола соціальних, культурологічних, психологічних, фізіологічних, фізичних та інших завдань, що відбуваються саме під час міжособистісної взаємодії. Така взаємодія вимагає від суб'єкта спілкування володіння високорозвиненою комунікативною компетентністю як психологічним інструментом комунікації. Вміння спілкуватися з різними людьми, відстоювати свою професійну позицію, володіти комунікативними вміннями, вміти вирішувати конфлікти, регулювати свій стан тощо є необхідними навичками для ефективного життя в теперішній час. Складність та багатоваріантність феномену комунікативної компетентності обумовлює проблеми його визначення та вимірювання. Поведінка у конфліктних ситуаціях є складовою частиною вивчаємого феномену – комунікативної компетентності. На даний момент ми спостерігаємо, як частіше розпочинаються складні конфліктні ситуації різного масштабу. Тому, у сучасному суспільстві конструктивне вирішення конфліктів – це одна з найважливіших умов успішної діяльності особистості у соціумі та реалізації її особистих та професійних цілей. Негативні процеси, пов'язані з конфліктами та недоречною поведінкою впливають на благополуччя особистості, груп людей та країни.uk053 Психологіястратегій поведінкиbehavioral strategiesЗв'язок комунікативної компетентності студентів та стратегій поведінки в конфліктних ситуаціяхRelationship between students' communicative competence and behavioral strategies in conflict situationsDiplomas