Романко, Ганна Ігорівна2020-10-012020-10-012018Романко, Г. І. Прагматизм колоративів в сучасному рекламному дискурсі (на матеріалі французької, англійської, та української мов) = The pragmatics of colour nomination in modern advertizing discourse (based on French, English and Ukrainian) : дипломна робота магістра / Г. І. Романко; наук. кер. Л. Р. Коккіна; ОНУ ім. І. І. Мечникова, Ф-т РГФ, Каф. фр. філології. – Одеса, 2018. – 81 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/28903Колір є однією з форм пізнання світу, що існує паралельно з такими категоріями як, наприклад, простір та час. Здатність розрізняти кольори дає людині можливість більш повно пізнавати навколишній світ, краще орієнтуватися в ньому та пристосовуватися до змін. Поява у мові слів, що позначають кольори, вмотивована практичною діяльністю людини, зокрема, та соціуму, взагалі. Сучасні мови мають багату номенклатуру кольорів, що являють собою складну систему смислів, але кожна мова по-своєму виділяє та називає певні кольори, відтінки чи тони.uk035.05 романські мовипоняття «рекламний дискурс»типологія колоративів у французькій мовікатегорія кольору в англійській мовіПрагматизм колоративів в сучасному рекламному дискурсі (на матеріалі французької, англійської, та української мов)The pragmatics of colour nomination in modern advertizing discourse (based on French, English and Ukrainian)Diplomas