Шмагіна, Вероніка ВалеріївнаShmagina, Veronika V.2023-05-102023-05-102022Матеріали 77-ї наук. конф. професорсько-викладацького складу і наукових працівників економіко-правового факультету Одеського національного університету імені І. І. Мечникова (23–25 листоп. 2022 р., м. Одеса) / відп. ред. О. В. Побережець ; ред. кол.: А. Л. Святошнюк, Т. В. Степанова та ін. – Одеса : Олді+, 2022.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/35066Досліджувана тема є актуальною, оскільки в умовах ринкової економіки підприємства все більш уваги приділяють використанню методів психології управління у маркетингу для просування свого продукту на ринок.ukемпіричний маркетингемоційний маркетингмаркетинг враженьпсихології управлінняпросування товаруВикористання емпіричного маркетингу та психології управління у просуванні товаруArticle