Малютіна, Наталя Павлівна2019-07-082019-07-082003Історико-літературний журналhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/24706Суттєві зміни відбуваються наприкінці XIX століття не тільки у змістовому наповненні, структурі, жанрових інтенціях комедії, але і у самому сприйнятті комічного. Процеси дифузії комедіоцентричних жанрів, як-то: водевіль, фарс, трагікомедія, інтермедія, жарт; своєрідного "вживлення" у комедійну структуру елементів ліричної драми, трагедії феєрії та інших несподіваних жанрів та форм, впливали на авторську стратегію і на глядацьку рецепцію, підживлену парадоксами самого тексту.ukкомедіядифузії комедіоцентричних жанрівавторська стратегіякінець XIX століттяПоетика драматичного жарту: до проблеми родо-жанрових дифузій в українській одноактній комедії кінця XIX - початку XX століттяArticle