Шмагіна, Вероніка ВалеріївнаShmagina, Veronika V.2023-08-152023-08-152021Моделі міждисциплінарних та міжгалузевих освітніх та освітньо-наукових програм: виклики, можливості та варіанти впровадження : зб. матеріалів ІІ міжнар. конф. (Одеса, 5-6 лип. 2021 р.) / Одеський нац. ун-т ім. І. І. Мечникова. – Одеса, 2021. – 182 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/35831Однією з особливостей сучасного ринку освітніх послуг є жорстка конкуренція між вищими навчальними закладами. Тому, вузи все частіше ініціюють інноваційні підходи до підготовки фахівців. Переорієнтація на вимоги ринку праці є одним з головних умов розвитку та процвітання вищих навчальних закладів. Тому, стратегічні підходи розвитку сучасних ВНЗ неможливо уявити без формування зовсім інших інноваційних підходів до підготовки фахівців, які будуть базуватися на розробці конкурентної політики ВНЗ – мобілізації наукових, викладацьких, технічних, технологічних та інших ресурсах вищих навчальних закладів, які можуть стати фундаментом для розробки стратегічних підходів, в тому числі і з використанням міждисциплінарного навчання [1].ukміждисциплінарністьконкурентоспроможністьвищий навчальний заклад (ВНЗ)ринок Україниосвітні послугиМіждисциплінарність, як одна з складових конкурентоспроможності ВНЗArticle