Марєєва, Крістіна Євгенівна2023-11-192023-11-192022Марєєва, К. Є. Архетип як інструмент реклами : дипломна робота магістра / К. Є. Марєєва. – Одеса, 2022. – 97 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/36798На сьогоднішній день сучасне суспільство знаходиться в тому періоді свого розвитку, яке можна охарактеризувати як технічна ера, що дає можливість людині опановувати і маніпулювати різного роду інформацією, яка навколо нього. Пронизуючою ниткою через різного роду інформаційні джерела стає реклама, яку особистість може зустріти повсюди: на вулицях, у супермаркетах, торгових центрах, в транспорті, вдома, на сторінках інтернету. Реклама стає невід'ємною і звичною частиною людського життя.uk053 психологіярекламапроявлення архетипудослідження архетипівАрхетип як інструмент рекламиThe archetype as a tool of advertisingDiplomas