Левенець, Анжела ВікторівнаLevenets, Anzhela V.Березовська, Д. Є.2022-07-172022-07-172022Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та здобувачів – учасників 78-ї звітної конф. Одеського національного університету імені І. І. Мечникова. Секція економічних і правових наук (19–20 трав. 2022 р., м. Одеса) / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ; відп. ред. О. В. Побережець. – Одеса : Олді-Плюс, 2022.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/33346Конституційний Суд України у Рішенні від 15.05.2019 року у справі № 2-р(II)/2019, надаючи оцінку проблематиці права на суд в контексті обов’язковості виконання рішень суду, зазначив: «…держава і її державні органи відповідальні за повне та своєчасне виконання судових рішень, які постановлені проти них» [1, абз. 11]. Маємо зауважити та наголосити на виключній проблематиці виконання рішень постановлених проти державних підприємств та організацій, особливо тих, які передбачають необхідність відшкодування коштів з державного бюджету. Спершу маємо зазначити, що основним джерелом, яке безпосередньо регулює відносини, які виникають у сфері виконання судових рішень цієї групи справ, є прийнятий у 2013 році Закон України «Про гарантії держави щодо виконання судових рішень» № 4901-VI (далі – Закон № 4901-VI).ukпроблемні аспекти виконання судових рішеньдержавні підприємствприватизаціясправедливий судПроблемні аспекти виконання судових рішень, постановлених проти державних підприємств у стані приватизації, в контексті права на справедливий судArticle