Плотко, Валерія Леонідівна2021-02-152021-02-152019Плотко, В. Л. Виборчі технології: традиції та інновації = Election technologies: traditions and innovations : дипломна робота магістра / В. Л. Плотко; наук. кер. Т. Ю. Грозіцька; ОНУ ім. І. І. Мечникова, Ф-т міжнар. відносин, політології та соціології, Каф. політології. – Одеса, 2019. – 80 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/30272Одним з ключових моментів виборчого процесу виступає виборча кампанія як багатоаспектний феномен. Тактика проведення виборчих кампаній будується відповідно до основної мети – стати легітимно обраним. Інструментальний арсенал виборчих кампаній постійно збагачується, що викликано допоміжними технологіями, які взаємопов’язані з наступними виборчими технологіями: виборчий маркетинг, виборча інженерія, піар, політична реклама, іміджелогія. Різноманітність використання допоміжних технологій пояснюється застосуванням політико-психологічних технологій, які базуються на багатьох наукових дисциплінах, таких як: політології, соціології, психології тощо.uk052 політологіявиборчі технологіїполітична рекламаукраїнська політикаВиборчі технології: традиції та інноваціїElection technologies: traditions and innovationsDiplomas