Селезньова, Ольга ОлександрівнаРобул, Юрій ВолодимировичШмагіна, Вероніка ВалеріївнаСелезнева, Ольга АлександровнаРобул, Юрий ВладимировичШмагина, Вероника ВалерьевнаSeleznova, Olha O.Robul, Yuriy V.Shmagina, Veronika V.2019-12-112019-12-112019Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління = Market economy: modern management theory and practicehttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/26562Актуальність та завдання дослідження обумовлено динамічними змінами маркетингового середовища, розширенням переліку функцій та різновидів послуг підприємств сфери реклами, розвитком інструментів маркетингових комунікацій тощо. У статті досліджено розвиток інструментарію маркетингових комунікацій у контексті розширення послуг підприємств сфери реклами. Наведено склад основної та додаткової груп інструментів маркетингових комунікацій підприємств. Розкрито та досліджено перелік послуг, що надаються підприємствами сфери реклами повного циклу. Обґрунтовано, що у рекламі відбувається зміщення акцентів з якісних характеристик продукції на формування позитивного іміджу підприємства, яке її пропонує. Виявлено тенденцію висхідного руху комунікацій через інтернет-сайти та підвищення попиту на послуги з інтернет-маркетингу та інтернет-реклами. Обґрунтовано посилення вимогливості до розумових здібностей консультантів у заходах зі стимулювання збуту та спрощення інформації при доведенні останньої до потенційних споживачів. Виявлено розвиток інструментів паблік рілейшнз за напрямом формування репутації та укріплення позитивного іміджу підприємствзамовників. Виявлено зростання уваги до формування фірмового стилю та на його базі створення елементів бренду підприємства. Обґрунтовано розвиток маркетингу подій для просування підприємств та їх продукції, а також поширення партизанського маркетингу як малобюджетних заходів зі стимулювання збутуАктуальность и задачи исследования обусловлены динамическими изменениями маркетинговой среды, расширением перечня функций и разновидностей услуг предприятий сферы рекламы, развитием инструментов маркетинговых коммуникаций и другими факторами. В статье исследовано развитие инструментария маркетинговых коммуникаций в контексте расширения услуг предприятий сферы рекламы. Приведен состав основной и дополнительной групп инструментов маркетинговых коммуникаций предприятий. Раскрыт и исследован перечень услуг предприятий сферы рекламы полного цикла. Обосновано, что в рекламе происходит смещение акцентов с качественных характеристик продукции на формирование положительного имиджа предприятия, которое ее предлагает. Выявлена тенденция восходящего движения коммуникаций через интернетсайты и повышение спроса на услуги по интернет-маркетингу и интернетрекламу. Обоснованно усиление требовательности к умственным способностям консультантов в мероприятиях по стимулированию сбыта и упрощения информации при донесении последней к потенциальным потребителям. Выявлено развитие инструментов паблик рилейшнз в направлении формирования репутации и укрепления положительного имиджа предприятий-заказчиков. Выявлен рост внимания к формированию фирменного стиля и на его базе создания элементов бренда предприятий. Обоснованно развитие маркетинга событий для продвижения предприятий и их продукции, а также распространение партизанского маркетинга как малобюджетных мероприятий по стимулированию сбыта.The significance and objectives of the article are caused by dynamic changes, which are taking place in the marketing environment, and in advertising industry, expand of functions of and services provided by enterprises within this industry, further development of marketing communications and so on. The article scrutinizes development of communication mix in the context of broadening of the tasks and services, offering by enterprises in advertising industry, and examines principal and supporting sets of communication tools of thereof, as well, as sets of services, which are providing by full cycle advertising agencies. Furthermore, the article provides reasoning supporting a vision of a gradual shifting of the point in marketing communications from qualitative characteristics of products to positive image of producers, from product to corporate advertising. From such a perspective a trend of uprising development of communication via web sites is noticed as well as a rising demand for e-marketing and related services. These moves, in turn, create more demanding environment for marketing communication professionals and consultants, from one side, and a need for simplifying supporting communications and essence of offerings to clients, from the other. Further advance of public relations tools towards reputation management aimed at creation and fostering of a positive image of enterprises is also revealed. A rising demand for a distinguished organizational style, elements of which are supposed to be used as elements of brand construct is also noticed. Development and application of event marketing aimed at promotion of enterprises and their products, and use of a viral marketing as low cost tactics are also discussed.ukмаркетингові комунікаціїрекламапаблік рілейшнзстимулювання збутуфірмовий стильмаркетинг подійпартизанський маркетингпідприємства сфери рекламимаркетинговые коммуникациипаблик рилейшнзстимулирование сбытафирменный стильмаркетинг событийпартизанский маркетингпредприятия сферы рекламыmarketing communicationsadvertisingpublic relationssales promotioncorporate identityevent marketingguerilla marketingadvertising companiesРозвиток інструментарію маркетингових комунікацій у контексті розширення послуг підприємств сфери рекламиРазвитие инструментария маркетинговых коммуникаций в контексте расширения услуг предприятий сферы рекламыDevelopment of communication mix in the context of broadening the tasks and services, offered by enterprises in advertising industryArticle