Иванова, Наталья ГеоргиевнаIvanova, Natalyia G.Іванова, Наталія Георгіївна2018-06-082018-06-082009Мова: Науково-теоретичний часопис з мовознавстваhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/16723Статья посвящена семантике локальных указателей, обусловленной вербальной и визуальной составляющими рекламного текста.This article is dedicated to the semantics of local concretizers given in verbal and visual components of advertising text.Стаття присвячена дослідженню семантики локальних вказівок, які обумовлені вербальними та візуальними складниками рекламного тексту.ruрусский языквербальная и визуальная составляющие рекламного тексталокальные указателиимплицитностьthe Russian languageverbal and visual components of advertising textimplicity.російська мовалокальні вказівкивербальні та візуальні складники рекламного текстуімпліцитністьЛокальные указатели в рекламном текстеLocal concretizers in advertissig TextЛокальні вказівки у рекламному текстіArticle