Шевчук, Лариса ВасилівнаШевчук, Лариса ВасильевнаShevchuk, Larysa V.Бойченко, Тетяна2022-05-122022-05-122021Філологічні студіїhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/32882У статті проаналізовано нейропсихолінгвістичні особливості мовленнєвого мислення дітей молодшого шкільного віку, а саме мовленнєвий розвиток дитини молодшого шкільного віку, особливості вивчення іноземної мови дітьми в початковій школі. Розглянуто питання вікових особливостей сприйняття та запам‘ятовування тексту дітьми 6-10 років, психічних пізнавальних процесів молодшого шкільного віку, особливості розвитку сприйняття та розуміння у процесі навчальної діяльності. Визначено особливості формування пам‘яті в молодшому шкільному віці.ukмолодший шкільний вікіноземна мовасприйняттязапам‘ятовуваннярозуміннямовленнєвий розвитокпсихічні пізнавальні процесиНавчання іноземної мови дітей молодшого шкільного віку: сприйняття і запам’ятовування текстуArticle