Смирнова, Анастасія Дмитрівна2018-12-122018-12-122016Смирнова, А. Д. Семантична типологія ключових слів комерційної реклами = Semantic typology of Commercial keywords : дипломна робота спеціаліста / А. Д. Смирнова; наук. кер. Т. Ю. Ковалевська; ОНУ ім. І.І. Мечникова, Філол. ф-т, Каф. укр. мови. – Одеса, 2016. – 61 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/20422Комерційний ринок завжди демонстрував активну конкурентну боротьбу за споживача. Сучасна реклама – це дієвий інструмент впливу на адресата, здатний трансформувати, модифікувати світогляд, свідомість, поведінку людини. Основне завдання комерційної реклами – забезпечити попит на певні товари / послуги та максимально розширити кількість потенційних покупців. Ця прагматична настанова досягає успішного результату через комунікативну стратегію реклами: інформування, переконання, вплив і примус вибрати рекламований товар / послугу. Реклама – це особливий вид масової комунікативної діяльності, що реалізується за допомогою різних засобів масової інформації (радіо, телебачення, преса), об’єктом впливу якої є споживач.ukкомунікативний простіррекламаструктура рекламиключові словасемантикаСемантична типологія ключових слів комерційної рекламиSemantic typology of Commercial keywordsDiplomas