Бурлака, Анастасія Вадимівна2025-03-122025-03-122024Бурлака, А. В. Сугестиційні домінанти рекламних оголошень про знайомство: лексико-семантичний аспект = Suggestive dominants of dating advertisements: lexical and semantic aspect : кваліфікаційна робота магістра / А. В. Бурлака. – Одеса, 2024. – 98 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/40777Сучасні рекламні оголошення про знайомство мають не лише інформативну функцію, але й виконують важливу роль у формуванні певних очікувань та впливі на адресата через лексичні та семантичні засоби. Одним з основних механізмів цього впливу є сугестія – приховане навіювання, яке реалізується через добір лексичних та семантичних засобів. Вплив як комплексний феномен вивчався ще з давніх часів (Платон, Сократ, Цицерон, Авіценна, Апулей, Аристотель). Питання мовленнєвого впливу й сугестії активно досліджують як у міжнародному, так і в українському науковому середовищі. У світовій науці значний внесок у розробку теорій мовного впливу зробили такі дослідники, як В. Вівер, Л. Вітгенштайн, П. Грайс, Дж. Ліч, Дж. Міллер, Р. Остін Лакофф, К. Леві-Стросс, Ч. Морріс, Ч. Пірс, Р. Чалдіні, К. Шеннон. В українському науковому середовищі вивчення сугестії займаються такі дослідки, як Бацевич Ф., Горощко О., Загнітко А., Ковалевська А., Ковалевська Т., Косенко Ю., Коч Н., Кочерган М., Кутуза Н., Ляпічева О., Почепцов Г., Селіванова О., Форманова С., Ященкова О.uk035 філологія035.01 українська мова та літературамагістррекламні оголошеннязнайомствагендерні стереотипипрезентація особистостіонімиСугестиційні домінанти рекламних оголошень про знайомство: лексико-семантичний аспектSuggestive dominants of dating advertisements: lexical and semantic aspectDiplomas