Ковалевська, Тетяна ЮріївнаКовалевская, Татьяна ЮрьевнаKovalevska, Tetiana Yu.Зубко, Ірина2014-08-152014-08-152013Філологічні студії : збірник наукових статей студентів філологічного факультетуhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/5076Філологічні студії : збірник наукових статей студентів філологічного факультету / ОНУ ім. І.І. Мечникова, Філол. фак. . – Одеса : ОНУ ім. І.І. МечниковаУ XXI столітті реклама стає не лите невід’ємною частиною ринку, а й складником культури сучасного суспільства. Вона стрімко ввірвалася в життя кожної особистості, вражаючи незвичайними ефектами, привабливими пропозиціями, примарними сподіваннями. Рекламу не лише споглядають, люди живуть за її підказками і готовими рецептами, тому що стикаються з нею і вдома, і на роботі, і на вулиці.ukслогансемантична структура іменниківЛСГІМЕННИК ЯК ВПЛИВОВА ДОМІНАНТА РЕКЛАМНОГО СЛОГАНУArticle