Кіріліна, Марина АндріївнаKirilina, Maryna A.2024-01-262024-01-262023Матеріали 78-ї наукової конференції професорсько-викладацького складу і наукових працівників економіко-правового факультету Одеського національного університету імені І. І. Мечникова (22–24 листопада 2023 р., м. Одеса) / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ; відп. ред. О. В. Побережець ; ред. кол.: Є. І. Масленніков, А. Л. Святошнюк та ін. – Одеса : Олді+, 2023.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/37352Сучасне сьогодення визначає головні цілі стандартизації, які тісно пов’язані з  досягненням конкурентоспроможності товарів, послуг та процесів. В сучасних умовах глобальної інтеграції на міжнародний ринок, стандартизація відіграє роль чинника розвитку міжнародного співробітництва: сприяє усуненню технічних бар’єрів у торгівлі, підвищує конкурентоспроможність продукції, робіт та послуг відповідно до рівня розвитку науки, техніки і технологій.ukстандартизаціяміжнародний маркетингконкурентоспроможністьСтандартизація в міжнародному маркетингу: значення та необхідністьArticle