Азєєв, А. С.Чайковська, Марина ПетрівнаЧайковская, Марина ПетровнаChaikovska, Maryna P.2019-11-222019-11-222019Матеріали 74-ї звіт. наук. конф. професорсько-викладацького складу і наук. працівників економіко-правового факультету ОНУ ім. І. І. Мечникова (м. Одеса, 27–29 лист. 2019 р.). – Одеса : Фенікс, 2019.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/26216На сучасному конкурентному ринку здатність компанії правильно доносити до клієнтів інформацію про себе та свої продукти – одна з найважливіших конкурентних переваг, і водночас, актуальна проблема ITіндустрії. Для визначення ефективних маркетингових інструментів на ринку інформаційної безпеки (ІБ) спочатку потрібно проаналізувати, які саме продукти пропонуються на даному ринку, оскільки для кожного з видів товарів існують свої групи споживачів і способи просування.ukмаркетингринокінформаційна безпекаМаркетингові інструменти на ринку інформаційної безпекиArticle