Чайковська, Марина ПетрівнаChaikovska, Maryna P.2024-12-292024-12-292024Чайковська М. П. Сучасні конвергентні виклики інформаційно-аналітичної підтримки маркетинг-менеджменту / М. П. Чайковська // Матеріали 79-ї наукової конференції професорсько-викладацького складу і наукових працівників економіко-правового факультету Одеського національного університету імені І. І. Мечникова (Одеса, 27–29 листоп. 2024 р.) / відп. ред. О. В. Побережець ; ред. кол.: Є. І. Масленніков, А. Л. Святошнюк та ін. – Одеса : Олді+, 2024. – С. 130–133.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/40310Сучасний світ переживає багатовимірні трансформації в технологічній, економічній, маркетинговій сферах, які пов’язані не лише с процесами цифровізації, а й посиленням впливу макроекономічних та геополітичних чинників. Це вимагає пошуку нових гнучких підходів при розробці стратегій оперативного корегування інформаційно-аналітичного забезпечення управління маркетинговою діяльністю до конвергентних викликів сьогодення.ukмаркетингмаркетинг-менеджментеволюція маркетингових парадигмCustomer Relatіonshіp Management (CRM)інформаційно-аналітична підтримка маркетинг-менеджментуCRM-системиукраїнський ІТ-ринокСучасні конвергентні виклики інформаційно-аналітичної підтримки маркетинг-менеджментуArticle