Садова, Мирослава АнатоліївнаСадова, Мирослава АнатольевнаSadova, Miroslava A.2010-09-292010-09-292007Вiсник Одеського нацiонального унiверситету=Odessa National University Heraldhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/693Стаття окреслює потенціал самореалізації викладачів вищої школи. Запропонована структурно-функціональна модель професійно-особистісного розвитку викладача в науково-педагогічній діяльності. Розкрита сутність психологічних складових професійної сфери викладацького складу.Статья рассматривает потенциал самореализации преподавателей высшей школы. Предложена структурно функциональная модель профессионально личностного развития преподавателя в научно педагогической деятельности. Раскрыта сущность психологических составляющих профессиональной сферы преподавательского состава.The article outlines potential of self-realization of teachers of higher school. The structurally functional model of professionally personality development of teacher is offered in scientifically pedagogical activity. Essence of psychological constituents of professional sphere of teaching staff is exposed.самореалізаціявикладачі вищої школипедагогічна майстерністьнауков-дослідницька діяльністьпедагогічна компетентністьсамореализацияпреподаватели высшей школыпедагогическое мастерствонаучно-исследовательская деятельностьпедагогическая компетентностьself-realizationlecturer artpedagogical competencescientific researching activityПсихологічні компоненти науково-педагогічної діяльності викладача вищої школиПсихологические компоненты научно-педагогической деятельности преподавателя высшей школыPsychological elements of scientific and pedagogical activity of the professor of higher educational institutionArticle