Пастух, Анастасія Олександрівна2020-10-282020-10-282019Пастух, А. О. Ключові слова у рекламі косметичних та лікарських засобів: лексико-граматична специфіка = Lexical and grammatical specific of the keywords iv cosmetic's and medicin advertisement : дипломна робота бакалавра / А. О. Пастух; наук. кер. Т. Ю. Ковалевська; ОНУ ім. І. І. Мечникова, Філол. ф-т, Каф. укр. мови. – Одеса, 2019. – 59 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/29359Реклама в сучасному світі – це справжній автопортрет суспільства, відображення суспільних настроїв, симпатій та фобій, на які вона реагує швидше, ніж більшість інших соціальних інститутів. Вона певною мірою визначає наш образ і стиль життя, неминуче впливає на наші погляди, наше ставлення до себе і навколишнього світу. Вона показує нам готові форми поведінки в тій чи іншій ситуації, визначає, що добре і що погано. Комерційна реклама повинна інформувати про ціну товару, його особливості і характеристики. Ми купуємо те, що нам говорять або «радять». Але насамперед вона повинна спонукати до покупки. Комерційна реклама є необхідною, коли з’являється нова фірма чи товар, коли знижується об’єм продажів або планується розширення ринку. Спостерігаючи за рекламою, за видозмінами притаманних їй методів та прийомів впливу на аудиторію, можна відтворити економічний, соціальний і психологічний портрет «середньостатистичного» громадянина, справжнього представника більшості, не звертаючись до соціологічних, демографічних та інших даних, отриманих науковими шляхами.uk6.020303 філологіярекламарекламна комунікаціярекламні слоганиключові слова у рекламіКлючові слова у рекламі косметичних і лікарських засобів: лексико-граматична специфікаLexical and grammatical specific of the keywords iv cosmetic`s and medicin advertisementDiplomas