Організація маркетингових досліджень конкурентоспроможності продукції
Ескіз недоступний
Дата
2022
Автори
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова
Анотація
В умовах глобальних викликів для забезпечення економічного розвитку суб’єкти господарювання змушені постійно контролювати і підвищувати економічну ефективність своєї діяльності. Стратегія суб’єктів господарювання в умовах глобальних викликів має передбачати створення комплексної системи заходів, спрямованих на досягнення перспективних параметрів ефективності реалізації їх цілей.. На сучасному етапі розвитку суб’єктів господарювання перехід до маркетингової орієнтації ведення бізнесу є одним із способів підвищення ефективності їх функціонування. Дослідження теорії і практики організації маркетингових досліджень надає змогу стверджувати, що сьогодні управління цими процесами потребує удосконалення теоретико-методичної бази. Це обумовлює актуальність та закономірність дослідження сутності забезпечення організації маркетингових досліджень конкурентоспроможності продукції суб’єкта господарювання в умовах глобальних викликів.
Опис
Ключові слова
073 менеджмент, маркетингові дослідження, продукція, конкурентоспроможність, управління
Бібліографічний опис
Лисейко, Р. О. Організація маркетингових досліджень конкурентоспроможності продукції = Organization of marketing research on product competitiveness : кваліфікаційна робота магістра / Р. О. Лисейко. – Одеса, 2022. – 83 с.