Дослідження нейронної активності мозку реципієнта при сприйнятті реклами: психолінгвістичний аспект

Ескіз недоступний
Дата
2020
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В умовах надмірного інформаційного навантаження споживача вагома частина рекламного потоку фізично та візуально наявна, проте не усвідомлюється. Психіку людини від перевантаження захищають як механізми психологічного захисту, так і фільтр асоціативних потреб, що здатний обмежити доступ інформації та її аналіз. Одна з проблем рекламного впливу міститься в тому, що вагома частина споживачів не мають потреби сприймати рекламну інформацію, акуратно її аналізувати й оцінювати. Сьогодні, коли людина буквально «завалена» різноманітними рекламними повідомленнями, особливо актуальним постає питання віднайдення ефективного інструментарія для конструювання таких рекламних звернень, які б стовідсотково впливали на реципієнта. Вивчається впливовість та ефективність рекламних повідомлень за допомогою різноманітних експериментально-психологічних досліджень, які є досить популярними.
Опис
Ключові слова
035.10 прикладна лінгвістика, психолінгвістика, нейромаркетинг, реклама, нейронна активность мозку, рекламний вплив
Бібліографічний опис
Пастух, А. О. Дослідження нейронної активності мозку реціпієнта при сприйнятті реклами: психологічний аспект = Investigation of the neural activity of the recipient's brain in the perception of advertising: the psycholinguistic aspect / А. О. Пастух. – Одеса, 2020. – 62 с.
DOI
ORCID:
УДК