Діалогічна стратегія взаємодії з читачами в заголовкових комплексах електронних ЗМІ

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2020
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Статтю присвячено аналізу діалогічної комунікативної стратегії взаємодії автора з читачем у заголовках українських електронних засобів масової інформації. Розглянуто 350 заголовкових комплексів, серед яких визначено особливості реалізації діалогічної стратегії в різних формах репрезентації, що уможливило створення типології діалогічних заголовків. Обґрунтовано поняття комунікативної стратегії та представлено специфіку репрезентації діалогічної стратегії саме в заголовкових комплексах текстів ЗМІ.
Опис
Ключові слова
комунікативна стратегія, діалогічна стратегія, заголовковий комплекс, комунікативна взаємодія, питальне речення
Бібліографічний опис
Філологічні студії
DOI
ORCID:
УДК