Діалогічна стратегія взаємодії з читачами в заголовкових комплексах електронних ЗМІ
Вантажиться...
Дата
2020
Автори
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Статтю присвячено аналізу діалогічної комунікативної стратегії взаємодії автора з
читачем у заголовках українських електронних засобів масової інформації. Розглянуто 350
заголовкових комплексів, серед яких визначено особливості реалізації діалогічної стратегії в
різних формах репрезентації, що уможливило створення типології діалогічних заголовків.
Обґрунтовано поняття комунікативної стратегії та представлено специфіку
репрезентації діалогічної стратегії саме в заголовкових комплексах текстів ЗМІ.
Опис
Ключові слова
комунікативна стратегія, діалогічна стратегія, заголовковий комплекс, комунікативна взаємодія, питальне речення
Бібліографічний опис
Філологічні студії