Методика та техніка шкільного хімічного експерименту. Частина 1. Організація безпечного експерименту в школі : методичні вказівки для студентів ф-ту хімії та фармації

Анотація
Хімія - це наука, де теорія йде поряд із практикою, де є місце експеримент у й дослідницьким задачам. Для здобуття повноцінних знаннь з хімії, які побудовані на конкретних уявленнях про речовини, які вивчаються, необхідно виконувати якомога більше хімічних дослідів. знань про речовини і хімічні реакції, важлива умова активізації пізнавальної діяльності учнів, виховання зацікавленості до предмета, формування наукового світогляду, уяви про практичне застосування хімічних знань. Експеримент дозволяє виділити і вивчити найбільш суттєві сторони об'єкта чи явища за допомогою різноманітних інструментів, приладів, технічних засобів в заданих умовах. Проблему організації учнівського експерименту, а також й організації експерименту демонстраційного неможливо залишати без уваги. Розробляються теоретичні основи формування розумових дій, засоби управління пізнавальною діяльністю, дидактичні умови розвитку дослідницьких та експериментаторських умінь тощо.
Опис
Ключові слова
хімія, учнівський експеримент, техніка безпеки, зберігання реактивів, робота з реактивами, інструкції з охорони праці й техніки безпеки
Бібліографічний опис
Снігур Д. В. Методика та техніка шкільного хімічного експерименту. Частина 1. Організація безпечного експерименту в школі : методичні вказівки для студентів ф-ту хімії та фармації. – Одеса : Видавництво «Друк Південь», 2020. – 68 с.
DOI
ORCID:
УДК