Мовний портфель як засіб формування лексичної компетенції бакалаврів англійської філології
Вантажиться...
Дата
2018
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Актуальність теми. Економічні та соціальні умови мирового суспільного розвитку в епоху глобалізації визначають нові завдання і потреби в системі вищої освіти, а саме, необхідність підготовки компетентних, комунікабельних та конкурентоспроможних фахівців, які не тільки володіють глибокими професійними знаннями та вміннями, а й готових до вирішення професійних завдань в умовах полімовного науково-освітнього середовища. Відповідно, в системі освіти значна увага приділяється пошуку ефективних технологій навчання іноземним мовам, які інтегрують потенціал лінгводидактичного інструментарію для проектування умов, принципів, коригування змісту і засобів навчання, зовнішньої оцінки його результатів і рефлексії щодо процесу та результатів вивчення мови. В якості однієї з таких технологій в цьому дослідженні розглядається Європейський Мовний Портфель (далі ЄМП).
The scientific novelty and theoretical significance of the research consists in conceptualizing the basic concepts of the competence approach in relation to the field of language training and the development of tools for forming the lexical competence of bachelors of English philology; substantiation of the joint implementation of the competent approach based on language portfolio technology (MP) as the basis for integrating the language and professional training of bachelors of English philology; development of methodological provision of language portfolio technology as a means of forming the lexical competence of bachelors of English philology
The scientific novelty and theoretical significance of the research consists in conceptualizing the basic concepts of the competence approach in relation to the field of language training and the development of tools for forming the lexical competence of bachelors of English philology; substantiation of the joint implementation of the competent approach based on language portfolio technology (MP) as the basis for integrating the language and professional training of bachelors of English philology; development of methodological provision of language portfolio technology as a means of forming the lexical competence of bachelors of English philology
Опис
Ключові слова
011 освітні, педагогічні науки, зміст мовного портфелю, лексична компетенція, англійська філологія, «мовний портфель»
Бібліографічний опис
Воробйова, В. О. Мовний портфель як засіб формування лексичної компетенції бакалаврів англійської філології = A Language portfolio as a means of forming the lexical competence of bachelors of English philology : дипломна робота магістра / В. О. Воробйова; наук. кер. Л. В. Вейланде; ОНУ ім. І. І. Мечникова, Ф-т РГФ, Каф. педагогіки. – Одеса, 2018. – 111 с.