Формування інноваційної культури суспільства

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2016
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Спроба встановити первинність культури у відношення до економіки чи протилежну послідовність у формування цих двох феноменів призводить до згадки про виникнення цих слів в лінгвістичному сенсі. Етимологія поняття «культура» полягає у латинському слові cultura, що походить від дієслова colo, colere – «обробіток, облагороджування, виховання». Походження поняття «економіка» – від грецького «дім, господарювання». Тому в цьому дослідженні метою є обгрунтування взаємного зв’язку та конкретизація механізму впровадження моделі інноваційної економіки шляхом формування стійкої інноваційної культури суспільства. Невирішеною частиною інноваційної проблематики є формулювання, використання та вдосконалення моделі та перспективної практики підтримки інноваційної діяльності ВНЗ, як одного з суб’єктів інноваційної системи. В якості основних суб’єктів інноваційної економіки та культури обрано університети дослідницького типу, як основнх генераторів та виробників ноу-хау, патентів, ліцензій, технологій, та інших об’єктів права інтелектуальної власності. Результати дослідження засновані на матеріалах проекту програми ТЕМПУС «Університети для інновацій – UNI4INNO» [1], партнером якого виступав Одеський національний університет імені Іллі Мечникова.
Опис
Ключові слова
первинність культури, економіка, феномен, інноваційна культура, програми ТЕМПУС
Бібліографічний опис
Інноваційна економіка: теоретичні та практичні аспекти: монографія Вип. 1/ за ред. д.е.н., доц. Є.І. Масленнікова. – Херсон: Грінь Д.С., 2016.
DOI
ORCID:
УДК