Механізм інтеграції підприємств та послуг сфери зв’язку та інформатизації

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2018
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В роботі розроблено механізм інтеграції підприємств сфери зв’язку та інформатизації, який складається із науково-методичного, ресурсного та завершально-результуючого блоків та основ-ною метою якого є стимулювання розвитку інтегрованого підприємства для задоволення інте-ресів усіх учасників на взаємовигідній основі. Представлені концептуальні основи механізму, ін-струментарієм реалізації якого є відповідні засоби, важелі, методи та інструменти. Використання такого підходу дозволить оперативно змінювати інтеграційну форму у разі не функціональності / не ефективності існуючої, що надасть змогу уникнути збитковості інтегрованого підприємства та підприємств, що входять до його складу.
В работе разработан механизм интеграции предприятий сферы связи и информатизации, состоящий из научно-методического, ресурсного и завершающе-результирующего блоков и основ-ной целью которого является стимулирование развития интегрированного предприятия для удо-влетворения интересов всех участников на взаимовыгодной основе. Представлены концептуаль-ные основы механизма, инструментарием реализации которого являются соответствующие средства, рычаги, методы и инструменты. Использование такого подхода позволит оперативно изменять интеграционную форму в случае не функциональности / неэффективности существу-ющей, что позволит избежать убыточности интегрированного предприятия и предприятий, вхо-дящих в его состав.
The work has developed a mechanism for the integration of enterprises in the sphere of communica-tion and informatization, consisting of scientific and methodological, resource and final-resulting blocks and whose main goal is to stimulate the development of an integrated enterprise to meet the interests of all par-ticipants on a mutually beneficial basis. The conceptual foundations of the mechanism are presented, the implementation tools of which are the appropriate tools, levers, methods and tools. Using this approach will allow you to quickly change the integration form in the case of non-functionality / inefficiency of the existing one, thus avoiding the unprofitability of the integrated enterprise and its member enterprises.
Опис
Ключові слова
механізм, інтеграція, підприємства сфери та послуг зв’язку та інформатизації, моніторинг, механизм, интеграция, предприятия сферы и услуг связи и информатизации, мониторинг, mechanism, integration, enterprises of the sphere and communication and information services, monitoring
Бібліографічний опис
Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія «Економіка і менеджмент», випуск 12 (78), 2018.
DOI
ORCID:
УДК