Оцінка мультиплікативного впливу зовнішніх факторів на підприємницький сектор на базі моделі матриць соціальних рахунків

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2016
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У роботі проаналізовано та описано методичний підхід до розрахунку мультиплікативних ефектів на підприємницький сектор. У якості економічного інструментарію запропоновано використання моделі матриці соціальних рахунків. Розглянуто її базову структуру, обмеження та переваги. Обгрунтовано обчислення чотирьох типів мультиплікаторів, які транслюють початкові зміни в екзогенному попиті у загальному обсязі виробництва та змін у доходах ендогенних рахунків. Розглянуті типи мультиплікаторів дозволяють виявити ступінь збільшення обсягів виробництва в основних та суміжних галузях, частку створеної доданої вартості, рівень зростання приватного споживання. Крім того, ці мультиплікатори дозволяють враховувати збільшення податкових надходжень від додаткового інвестування та спрогнозувати, скільки нових робочих місць в основних та суміжних галузях буде утворено та на скільки зростуть доходи домогосподарств.
The work analyzes and describes the methodical approach to estimate the multiplier effect on the business sector. As the use of economic instruments proposed the social accounting matrix model. There were considered the basic structure, limits and benefits of SAM. Grounded calculating four types of multiples, which transmit the initial changes in exogenous demand in total output and changes in endogenous income accounts. Considering the types of multiples can detect the degree of increase in output in major and related industries, the created value added growth rate of private consumption. In addition, these multipliers take into account the increase in tax revenues from the additional investment and predict how many new jobs in the main and related industries will be created and how to increase household income.
Опис
Ключові слова
підприємницький сектор, мультиплікативний ефект, матриця соціальних рахунків, мультиплікатор випуску, мультиплікатор ВВП, мультиплікатор доходу, мультиплікатор зайнятості, business sector, multiplier effect, Social Accounting Matrix, output multiplier, GDP multiplier, income multiplier, employment multiplier
Бібліографічний опис
Економіка та держава
DOI
ORCID:
УДК