Кінокритика як комунікативна практика популяризації кіно

Ескіз недоступний
Дата
2017
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Метою дослідження є виявлення функції і ролі сучасної кінокритики в популяризації кіно. Досягнення мети передбачає вирішення таких завдань: 1. визначити соціальні функції кінематографу та кінокритики; 2. дослідити трансформацію понять «комунікативна практика», «критика», «кінематограф»; 3. розглянути кінокритику як інструмент отримання відгуків на кіновитвір для подальшої інтерпретації твору; 4. дослідити способи формування кінокритикою уявлення про кінофільм у глядача; 5. заналізувати українські кіноплатформи, зокрема інтернет-кіноресурси, друковані видання, телепрограми та кінофестивалі. Об'єктом нашого дослідження є кінокритика. Предмет дослідження – вплив кінокритики як комунікативної практики на популяризацію кіно.
Опис
Ключові слова
054 соціологія, кінокритика, популяризація кіно, кіно, українське телебачення, комунікативна практика, критика, кінематограф
Бібліографічний опис
Матвійчук, О. С. Кінокритика як комунікативна практика популяризації кіно = Film criticism as communicative practice of cinema popularization : дипломна робота магістра / О. С. Матвійчук ; наук. кер. Д. О. Виставкіна ; ОНУ ім. І.І. Мечникова, ІСН, Каф. соціології . – Одеса, 2017 . – 71 с.
DOI
ORCID:
УДК