Особливості використання методу танцювальної терапії в психолого-педагогічній роботи з дітьми
Ескіз недоступний
Дата
2017
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
На даний час перед практичними психологами постає завдання пошуку нових ефективних діагностичних та психокорекційних методів. Одним із таких методів є танець. На сьогоднішній день традиційним є використання танцю як засобу вираження емоцій, зняття психологічної напруги, покращення емоційного стану, стимулювання творчої активності тощо.
Над питанням єдності душі та тіла працювало багато авторів: З.Фрейд, А.Адлер, В.Райх, К.Юнг, А.Лоуен, Ф.Перлз, М.Фельденкрайс, Ф.Александер, А.Янов та багато інших. Вони пишуть про вплив почуттів на наші тілесні функції та навпаки, коли наші фізіологічні зміни впливають на психіку. Про позитивний конструктивний потенціал танцювальної терапії, впритул до протиставлення її психотерапії вербальній, сказано вже достатньо багато. Справедлива наголошується, що використання методів танцювально-рухової терапії, відкриваючи тілесний та емоційний досвід й, посилюючи здатність пацієнта до вербалізації (почуттів, тілесних відчуттів), дає передумови для використання власне вербальних методів психотерапії. Емоції, що звільняються й інтенсифікуються танце-терапевтичними прийомами, можуть підтримуватись та успішно пропрацьовуватись надалі, в ході інших видів терапії, що забезпечує послідовність терапевтичного процесу.
Опис
Ключові слова
6.030102 психологія, основні принципи, аналіз результатів, походження та розвиток
Бібліографічний опис
Іоргов, О. О. Особливості використання методу танцювальної терапії в психолого-педагогічній роботи з дітьми = Especially the use of dance therapy method in psychological and educational work with children : дипломна робота бакалавра / О. О. Іоргов ; наук. кер. О. М. Кириченко ; ОНУ ім. І.І. Мечникова, ІМЕМ, Каф. соціальної та прикладної психології . – Одеса, 2017 . – 53 с.