Підручники, навчальні посібники та інші науково- та навчально-методичні праці ФПСР (Педагогічні науки)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ Сучасні освітні інформаційні та цифрові технології(Олді плюс, 2024) Павлова, Валерія Валеріївна; Pavlova, Valeriia V.Методичні рекомендації містять орієнтовні питання до практичних занять, практичні завдання та завдання для самостійної роботи, методичні поради щодо підготовки до теми, рекомендовану літературу та перелік питань для підсумкового контролю. Методичні рекомендації розроблені для здобувачів спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» та допомагають при підготовці до практичних занять, оформлені робіт при самостійному виконанні завдань.Документ Юридична педагогіка(Олді плюс, 2024) Рябенко, Михайло Іванович; Riabenko, Mykhailo I.Методичні рекомендації містять питання для обговорення, практичні завдання, завдання для самостійної роботи, рекомендовану літературу та перелік питань для підсумкового контролю. Методичні рекомендації розроблені для здобувачів спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» та допомагають при підготовці до практичних занять, оформлені робіт при самостійному виконанні завдань.Документ Організація та супровід студентського самоврядування(Олді плюс, 2024) Рябенко, Михайло Іванович; Riabenko, Mykhailo I.Методичні рекомендації містять питання для обговорення, практичні завдання, завдання для самостійної роботи, рекомендовану літературу та перелік питань для підсумкового контролю. Методичні рекомендації розроблені для здобувачів спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» та допомагають при підготовці до практичних занять, оформлені робіт при самостійному виконанні завдань.Документ Викладач як суб’єкт освітніх правовідносин(Олді плюс, 2024) Рябенко, Михайло Іванович; Riabenko, Mykhailo I.Методичні рекомендації містять питання для обговорення, практичні завдання, завдання для самостійної роботи, рекомендовану літературу та перелік питань для підсумкового контролю. Методичні рекомендації розроблені для здобувачів спеціальності «Освітні, педагогічні науки» та допомагають при підготовці до практичних занять, оформлені робіт при самостійному виконанні завдань.Документ Педагогічна конфліктологія(Олді плюс, 2024) Павлова, Валерія Валеріївна; Pavlova, Valeriia V.Методичні рекомендації містять орієнтовні питання до семінарських занять, практичні завдання та завдання для самостійної роботи, рекомендовану літературу та перелік питань для підсумкового контролю. Методичні рекомендації розроблені для здобувачів спеціальності «Освітні, педагогічні науки» та допомагають при підготовці до семінарських занять, оформлені робіт при самостійному виконанні завдань.Документ Психологія освітнього менеджменту(Олді плюс, 2024) Нагорна, Наталія Володимирівна; Nahorna, Nataliia V.Методичні рекомендації містять методичні матеріали до семінарських занять, рекомендацій до виконання практичних завдань та самостійної роботи, перелік питань до поточного контролю, та рекомендована література. Методичні рекомендації розроблені для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти, спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки.Документ Психологія вищої школи(Олді плюс, 2024) Нагорна, Наталія Володимирівна; Nahorna, Nataliia V.Методичні рекомендації містять методичні матеріали до практичних занять, рекомендацій до виконання практичних завдань та самостійної роботи, перелік питань до підсумкового контролю, та рекомендована література. Методичні рекомендації розроблені для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти, спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки.Документ Професійна культура та імідж менеджера освіти(Олді плюс, 2024) Нагорна, Наталія Володимирівна; Nahorna, Nataliia V.Методичні рекомендації містять методичні матеріали до семінарських занять, рекомендацій до виконання практичних завдань та самостійної роботи, перелік питань до поточного контролю, теми для реферативних досліджень та рекомендована література. Методичні рекомендації розроблені для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти, спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки.Документ Асистентська (педагогічна) практика у ЗВО(Олді плюс, 2024) Нагорна, Наталія Володимирівна; Вєйландє, Лілія Вольдемар-Вікторівна; Nahorna, Nataliia V.; Vieilandie, Liliia V.-V.У методичних рекомендаціях розглядаються загальні положення проведення асистентської практики, питання її організації і змісту та підведення підсумків практики. Детально розкриті вимоги до асистентської (педагогічної) практики у ЗВО, особливості підготовки та проведення занять та рекомендації щодо їх реалізації. Методичні рекомендації можуть бути корисними викладачам, здобувачам, усім, хто цікавиться проблемами організації та проведення асистентської (педагогічної) практики у ЗВО.Документ Методика викладання і виховання у вищій школі(Олді плюс, 2024) Князян, Маріанна Олексіївна; Вєйландє, Лілія Вольдемар-Вікторівна; Kniazian, Marianna O.; Vieilandie, Liliia V.-V.Методичні рекомендації містять питання для обговорення, практичні завдання, завдання для самостійної роботи, рекомендовану літературу та перелік питань для підсумкового контролю. Методичні рекомендації розроблені для здобувачів спеціальності «Освітні, педагогічні науки» та допомагають при підготовці до практичних занять, оформлені робіт при самостійному виконанні завдань.Документ Кваліфікаційна робота (підготовка та захист)(Олді плюс, 2024) Вєйландє, Лілія Вольдемар-Вікторівна; Vieilandie, Liliia V.-V.Методичні рекомендації містять загальні положення щодо виконання, написання та оформлення кваліфікаційної роботи магістра. У публікації надано методичні рекомендації для студентів, наукових керівників та рецензентів за даним напрямом підготовки. Положення методичних рекомендацій є обов’язковими для використання здобувачами другого (магістерського) рівня за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки.Документ Педагогіка(Олді плюс, 2024) Вєйландє, Лілія Вольдемар-Вікторівна; Vieilandie, Liliia V.-V.Методичні рекомендації містять орієнтовні питання семінарських занять, практичні завдання, завдання для самостійної роботи, рекомендовану літературу та перелік питань для контролю. Методичні рекомендації розроблені для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти педагогічних спеціальностей, допомагають при підготовці до семінарських занять, оформлені робіт при самостійному виконанні завдань.Документ Тренінгові технології у вищій школі(Олді плюс, 2024) Вєйландє, Лілія Вольдемар-Вікторівна; Прокоф'єва, Любов Борисівна; Vieilandie, Liliia V.-V.; Prokofyeva, Lyubov B.Методичні рекомендації містять орієнтовні питання семінарських занять, практичні завдання, завдання для самостійної роботи, питання для підсумкового контролю. Методичні рекомендації розроблені для здобувачів спеціальності «Освітні, педагогічні науки» та допомагають при підготовці до семінарських занять, оформлені робіт при самостійному виконанні завдань.Документ Тренінг особистісно-професійного росту(Олді плюс, 2024) Вєйландє, Лілія Вольдемар-Вікторівна; Vieilandie, Liliia V.-V.Методичні рекомендації містять орієнтовні питання семінарських занять, практичні завдання, завдання для самостійної роботи, рекомендовану літературу та перелік питань для контролю. Методичні рекомендації розроблені для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти педагогічних спеціальностей, допомагають при підготовці до семінарських занять, оформлені робіт при самостійному виконанні завдань.Документ Превентивна педагогіка та інклюзивна освіта(Олді плюс, 2024) Вєйландє, Лілія Вольдемар-Вікторівна; Vieilandie, Liliia V.-V.Методичні рекомендації містять орієнтовні питання семінарських занять, практичні завдання, завдання для самостійної роботи, рекомендовану літературу та перелік питань для контролю. Методичні рекомендації розроблені для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти педагогічних спеціальностей, допомагають при підготовці до семінарських занять, оформлені робіт при самостійному виконанні завдань.Документ Методика викладання у вищій школі(2023) Павлова, Валерія Валеріївна; Нагорна, Наталія Володимирівна; Pavlova, Valeriia V.; Nahorna, Nataliia V.Методичні рекомендації містять орієнтовні питання до семінарських занять, завдання для самостійної роботи, рекомендовану літературу та перелік питань для підсумкового контролю. Методичні рекомендації розроблені для здобувачів спеціальності «Освітні, педагогічні науки» та допомагають при підготовці до семінарських занять, оформлені робіт при самостійному виконанні завданьДокумент Протидія та попередження корупції у закладі вищої освіти(2023) Рябенко, Михайло Іванович; Riabenko, Mykhailo I.У методичних рекомендаціях розкривається програма курсу, наводиться план семінарських занять, перелік питань для підсумкового контролю, рекомендована література та інформаційні ресурси. Видання розраховано для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти (денна та заочна форма) спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки», при вивченні дисципліни «Протидія та попередження корупції у закладі вищої освіти».Документ Освітня політика та соціально-правові засади управління закладом освіти(2023) Рябенко, Михайло Іванович; Riabenko, Mykhailo I.У методичних рекомендаціях розкривається програма курсу, наводиться план семінарських занять, перелік питань для підсумкового контролю, рекомендована література та інформаційні ресурси. Видання розраховано для здобувачів другого (магістерського) рівня навчання (денної та заочної форми навчання) спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки», при вивченні дисципліни «Освітня політика та соціально-правові засади управління закладом освіти».Документ Організація виховної та культурно-дозвіллєвої діяльності студентів(2023) Рябенко, Михайло Іванович; Riabenko, Mykhailo I.У методичних рекомендаціях розкривається програма курсу, наводиться план семінарських занять, перелік питань для підсумкового контролю, рекомендована література та інформаційні ресурси. Видання розраховано для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти (денна та заочна форма) спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки», при вивченні дисципліни «Організація виховної і культурно-дозвіллєвої діяльності студентів».Документ Освітнє право та академічна доброчесність(2023) Рябенко, Михайло Іванович; Riabenko, Mykhailo I.У методичних рекомендаціях розкривається програма курсу, наводиться план семінарських занять, перелік питань для підсумкового контролю, рекомендована література та інформаційні ресурси. Видання розраховано для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти (денна та заочна форма) спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки, при вивченні дисципліни «Освітнє право та академічна доброчесність».