Підручники, навчальні посібники та інші науково- та навчально-методичні праці РГФ
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Підручники, навчальні посібники та інші науково- та навчально-методичні праці РГФ за browse.metadata.type "Book"
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ English for mathematicians (the intensive course for the senior students of The Institute of Mathematics, Economics and Mechanics)(Odessa I.I.Mechnikov National University, 2015) Rumiantseva, Olena A.; Румянцева, Олена Анатоліївна; Румянцева, Елена АнатольевнаThis course is intended for students of non-English major in the Department of Mathematics. The course aims at developing students’ language skills in English context of mathematics with emphasis on reading, translating, speaking and writing. The language content, mainly focuses on: firstly, key points of mathematical terminology and key functions appropriate to this level; secondly, language vocabulary and models that are important for decoding and translating mathematical texts; thirdly, language skills developed as outlined below. This textbook contains 16 units with a Glossary handbook of mathematical terms and abbreviations designed to provide 34 hours of learning for the second term of senior and graduate students.Документ Le monde du travail(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2015) Коккіна, Ліліта Рейнісівна; Коккина, Лилита Рейнисовна; Kokkina, Lilita R.Метою навчального посібника є поглиблення знань студентів з лінгвокраїнознавства, зокрема аспектів, пов’язаних зі світом праці. Основним мовним матеріалом є лексичні одиниці тематичного розділу «Le monde du travail» та лексико-семантичні кліше, які вживаються носіями французької мови. Наданий матеріал інформативного характеру супроводжується вправами, спрямованими на закріплення лексичних єдностей та тестовими завданнями. Навчальний посібник містить список основних скорочень, висловів видатних діячів та анекдотів, пов’язаних із розроблюваною темою. Для студентів, що вивчають французьку мову як основну та другу іноземну у вищих навчальних закладах, а також фахівців та практиків, що цікавляться лінгвокраїнознавчими аспектами французької мови.Документ Англійська мова. Академічне письмо. Академічна доброчесність(2021) Болдирева, Анжела Євгенiївна; Раєвська, Ірина Валеріївна; Boldyreva, Anzhela Ye.; Rayevska, Iryna V.; Болдырева, Анжела Евгеньевна; Раевская, Ирина ВалерьевнаМетодичні вказівки призначені для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за спеціальністю 035 Філологія, спеціалізації: 035.041. Германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська для практичних занять з курсу «Англійська мова», першого змістового модуля «Академічне письмо». Видання буде також цікавим всім, хто цікавиться академічним письмом та академічною доброчесністю. У першій частині вказівок надаються основні відомості про академічне письмо, про типи наукових текстів, даються поради, як планувати написання наукової роботи, редагувати її, як уникнути плагіату тощо. Теоретичні відомості супроводжуються низкою вправ для більш глибокого опрацювання матеріалу. Друга частина присвячена формуванню теоретичних знань з академічного письма українською мовою, обізнаності з питань дотримання норм академічної доброчесності з боку здобувачів, а також розвитку практичних навичок з написання наукових робіт/статей/тез, оформленню згідно до вимог чинного законодавства з дотриманням правил академічної доброчесності.Документ Категорія стану. Функціональна модель: посібник з граматики англійської мови(2005) Жаборюк, Ірина Анатоліївна; Жаборюк, Олена Анатоліївна; Zhaboriuk, Iryna A.; Zhaboriuk, Olena A.; Жаборюк, Елена АнатольевнаПосібник «Категорія стану. Функціональна модель» призначений, передусім, для студентів спеціальних вузів, а також усіх тих, хто бажає поглибити свої знання з граматики англійської мови. Цей посібник є результатом наукового дослідження та узагальнення багатолітнього викладацького досвіду його авторів. Наукова та практична вартість посібника забезпечується, поперше, великим за обсягом фактичним матеріалом, на якому базується посібник, — цей матеріал декількаразово перевищує статично необхідний, сягаючи до 15 000 відрізків мовлення, а також комплексом науково-надійних лінгвістичних методів, за допомогою яких проводилось дослідження: методу дистрибуції, моделювання, квантитативного методу, методу трансформаційного аналізу тощо. Особливістю посібника, порівняно з іншими, є відсутність у ньому граматичних вправ. Натомість він композиційно і змістовно відтворює функціональну модель категорії стану сучасної англійської мови, матеріалізовану з відрізків мовлення та наповнену конкретним лексико-граматичним матеріалом. Перевагою запропонованого авторами підходу є те, що він дає змогу «побачити» модель категорії стану у її найбільш об’єктивних виявах і забезпечує практично необмежену можливість для творчої праці з тим фактичним матеріалом, який цю модель наповнює. При такому підході викладач, фактично, сам «будує» вправи, маніпулюючи з фактичним матеріалом у залежності від поставленої мети, типу практичного заняття та рівня підготовки слухачів. Структура посібника відтворює запропоновану структуру функціональної моделі. Перша частина посібника відтворює ядро категорії стану, друга — периферію, третя присвячена граматичним омонімам категорії стану — як активного, так і пасивного. Кожна частина, у свою чергу, поділяється на розділи (sections) ( їх поділ підпорядковано змісту) — та блоки (units). Поділ на останні проводився за синтаксичними моделями. Ядро категорії стану представлено власне ядром (I секція) та випадками з дещо менш яскраво вираженими становими властивостями (II та III секції). Власне ядро відтворено випадками вживання станових структур з практично необмеженим взаємним становим трансформаційним потенціалом: активний стан вільно трансформується в пасивний і, навпаки, 4 пасивний стан — у активний. До випадків з дещо «приглушеними» становими властивостями ми віднесли випадки, які, теоретично хоч і не мають взаємних трансформа-ційних обмежень, проте у практиці вживання (в узусі) все ж тяжіють до однієї зі станових форм: активної чи пасивної (II та III секції відповідно). До периферії стану (Частина II) віднесено випадки вживання активного та пасивного стану, які мають певні трансформаційні обмеження або, залишаючись у сфері категорії стану, не допускають трансформацію у протилежний стан взагалі. Периферія активного стану розглядається у секції I, пасивного — у секції II. Ці секції підрозділяються на блоки у відповідності до чинників, які зменшують чи блокують трансформаційний становий потенціал. У третій частині посібника представлені ті випадки вживання станових форм, які, попри повну зовнішньо-структурну тотожність зі станом, насправді таким не є. Це такі омоніми активного стану, як випадки нетранзитивних смислів т. з. «транзитивних» дієслів, медіо пасив, а також такі омоніми пасивного стану, як іменний складений присудок та перфектна форма. Посібник завершується списком джерел, з яких відбирався практичний матеріал для аналізу, списком теоретичних джерел та додатком. У додатку міститься матеріал, який не входить у лексичне поле перетину станових структур. Це, зокрема, випадки типу The doctor was sent for (модель: S + P (Vp) + prep). Включення цих випадків до посібника вважаємо доцільним не лише з огляду на традицію — без цієї моделі не обходиться жоден збірник вправ зі стану, але й з огляду на специфіку їх станових перетворень, характерну лише для англійської мови. Основній частині посібника, яка являє собою функціональну модель категорії стану у сукупності з граматичними омонімами, передують передмова, вступна частина та перелік рекомендованих завдань. Завдання сформульовано таким чином, що вони або концентруються на матеріалі певного блоку, секції чи частини, або ж пронизують собою певну серію блоків, секцій і, навіть, усі частини посібника. Перший тип завдань умовно названо по-блоковими (по-секційними, ets), другий тип представлений наскрізними завданнями. Такий відбір завдань, з одного боку, дає можливість студентам якнайкраще засвоїти той найхарактерніший лексико-граматичний матеріал, що входить до функціональної моделі стану, з другого — простежити, як саме і завдяки яким чинникам ця модель змінює свої обриси, перетікаючи з ядра до периферії, а то й змінюючи свій статус на протилежний, тобто переходячи у нестанові утворення. Стежачи за 5 становими характеристиками певної лексичної одиниці упродовж усього посібника, починаючи з ядра і закінчуючи випадками, коли вона виступає як граматичний омонім стану (тобто як нестан), можна значно легше осягнути граматичну сутність категорії стану, динаміку її внутрішніх змін і, зрештою, її місце у граматичній системі англійської мови загалом, що, власне, і є основною метою пропонованого нами посібника.Документ Методичні вказівки щодо виконання дипломної роботи магістра спец. 011 "Освітні, педагогічні науки"(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2018) Цокур, Ольга Степанівна; Цокур, Ольга Степановна; Tsokur, Olha S.Методичні вказівки щодо виконання дипломної роботи магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки»Документ Мовний та мовленнєвий аспекти англійської структури be + – ed: Посібник з граматики сучасної англійської мови(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2007) Жаборюк, Ірина Анатоліївна; Жаборюк, Олена Анатоліївна; Жаборюк, Елена Анатольевна; Zhaboriuk, Olena A.Теоретична частина посібника висвітлює цілу низку проблем англійської структури be- + -ed, пов’язаних з її омонімічним характером. Проблеми осмис- лені по-новому і є результатом багатолітньої праці над дослідженням цієї структури. Теоретична частина завершується циклом вправ та орієнтовним списком курсових і дипломних робот. Практична частина представлена системами вправ, у основі яких лежить великий за обсягом практичний матеріал (≈ 8000 випадків вживань цієї структури). Вправи побудовані за принципом низхідної частотності лексичного наповненя структури be- + -ed та за принципом їх дистрибутивних характеристик. У кінці посібника до вправ І та ІІ частини подаються ключі. Посібник розрахований, передусім, на спеціалістів з теорії англістики: аспірантів, викладачів та студентів спеціальних вузів та факультетів, а також усіх тих, хто цікавиться теорією та практикою сучасної англійської мови.Документ Проблеми морфології та синтаксису : посіб. з теоретичної граматики сучасної англ. мови(2014) Жаборюк, Олена Анатоліївна; Жаборюк, Ірина Анатоліївна; Жаборюк, Елена Анатольевна; Zhaboriuk, Olena A.Посібник з теоретичної граматики сучасної англійської мови написано відповідно до навчальної програми дисципліни «Теоретична граматика сучасної англійської мови» для підготовки бакалаврів, спеціалістів та магістрів за напрямом: філологія, спеціальність 6.020303; 7.02030302; 8.02030302 «Мова і література (англійська)». Посібник містить низку актуальних проблем з морфології та синтаксису сучасної англійської мови, важливих з точки зору як прагматичного аналізу фактичного матеріалу, так і теоретичного осмислення граматичних явищ. Кожна із проблем супроводжується методичними рекомендаціями.Документ Проблеми морфології та синтаксису. Посібник з теоретичної граматики сучасної англійської мови(2014) Жаборюк, Олена Анатоліївна; Жаборюк, Ірина Анатоліївна; Жаборюк, Елена Анатольевна; Zhaboriuk, Olena A.Посібник з теоретичної граматики сучасної англійської мови написано відповідно до навчальної програми дисципліни «Теоретична граматика сучасної англійської мови» для підготовки бакалаврів, спеціалістів та магістрів за напрямом: філологія, спеціальність 6.020303; 7.02030302; 8.02030302 «Мова і література (англійська)». Посібник містить низку актуальних проблем з морфології та синтаксису сучасної англійської мови, важливих з точки зору як прагматичного аналізу фактичного матеріалу, так і теоретичного осмислення граматичних явищ. Кожна із проблем супроводжується методичними рекомендаціями.Посібник з теоретичної граматики сучасної англійської мови «Проблеми морфології та синтаксису» Жаборюк О.А., Жабо рюк І.А. призначений для студентів, аспірантів та викладачів спеціальних факультетів вищої школи – університе- тів та інститутів, а також для широкого загалу науковців-філо- логів зі спеціальності 10-02-04 – германські мови. Особливістю цього посібника є підхід до окреслення проблем, так би мовити, зсередини – від практичного матеріалу до теорії. Власне, цей посібник є результатом досвіду, накопиченого у процесі роботи над докторською дисертацією, зокрема у процесі аналізу великого за обсягом практичного матеріалу. Посібник складається з невеликої теоретичної частини, присвяченої розробленим нами принципам т.зв. «змішаного» синтаксису, сподіваємося , що ними скористаються магістри, аспіранти, здобувачі та всі ті, хто займається науковою працею у галузі англістики. Основна ж частина роботи – це, власне, збірник проблем з граматики англійської мови – морфології та синтаксису. Ця частина складається з п’яти розділів, перші три з яких укладені за принципом основних синтаксичних структур – структури модифікації, структури комплементації та структури предикації, за якими слідують розділи, присвячені проблемам речення та термінології. Кожен розділ містить низку відповідних проблем. Проблеми подаються у посібнику як перетин різних за лінгвістичним спрямуванням точок зору, у більшості випадків висвітлення проблем супроводжується методичними рекомендаціями. Посібник завершується переліком використаної літератури вітчизняних та зарубіжних авторів, списком джерел практичного матеріалу. Автори посібника висловлюють глибоку подяку рецензентам за слушні зауваження, увагу та схильне ставлення до нашої роботи.