Діалог: Медіа-студії
Постійне посилання зібрання
Галузь і проблематика: видання присвячене дослідженню питань комунікації у політичній, соціальній та культурній сферах.
Повні тексти видання доступні на сайті Нб за посиланням:
http://lib.onu.edu.ua/dialog-media-studiyi-2/
Переглянути
Перегляд Діалог: Медіа-студії за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 278
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Are You President’s PR-service or News Agency? Petro Poroshenko’s Visits Coverage by Ukrainian Local News Sites(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2017) Steblyna, Nataliia O.; Стеблина, Наталия Александровна; Стеблина, Наталія ОлександрівнаIn new media era traditional functions of journalism (government control and criticism, formation of public opinion are changing. Ukrainian news sites have become a platform for popular topics reprint. Journalists don’t provide context, balance to the information, which is spread by PR-services. This study uses content analysis, made on the basis of two prominent Odessa news sites in order to discover the manner of the Ukrainian president’s visits coverage. Both loyal and opposing to the present Ukrainian president news media, reprint main messages gained during press-conferences or from press releases, and rarely seek exclusive information or own newsbreaks (30-46% of texts had similar newsbreaks). Local news sites gave preference to president’s messages transmission (60% of texts contained president’s quotes and only 3 publications had experts’ commentaries). Local journalists also wrote about the president’s promises, compliments to Odessa inhabitants, his appreciation of work of the local authorities, but didn’t add any analysis. Such coverage doesn’t appeal to readers who perceive themselves as members of civil society, but to people, who prefer fast acquaintance with popular topics on the internet.Документ Aristotle’s methodology for political culture of XXI century(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2017) Popkov, Vasyl V.; Попков, Василь Васильович; Попков, Василий ВасильевичIn the article the basic methodological issues of Aristotle to political organization of society are analyzed in the context of problems of political development in XXI century. Is given the substantiation of perspectives of personalısm as paradigm of sociocultural development of modern epoch. The major theses of Aristotle concept are defined. The central idea of his political philosophy was the idea of thelos, in accordance with which every thing contains not only static essence but also that, in what it can to develop potentially («natural destiny» or «thelos»). The second major thesis in the political views of Aristotle is his teaching about a public benefit. The third major thesis – thesis about that the society must not submit blindly to any casual forms of rule, but tirelessly must search the politia, its unique form of political organization which can answer to thelos of this society, indissolubly related with the idea of benefit.Документ Big Data&Open Data у світовій та вітчизняній журналістиці: роль, значення, тенденції(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2020) Полюга, Василь Андрійович; Poliuha, Vasyl A.; Полюга, Василий АндреевичНові формати цифрових даних — Big&Open Data — трансформують сучасну модель професійної соціальної комунікації та змінюють параметри комунікації. Поява нових форматів цифрової інформації, зокрема великих даних, передбачає нові способи її пошуку, обробки, аналізу, представлення й візуалізації в журналістиці. Ці зміни повинні знаходити відображення в текстах журналістських матеріалів. Однак є підстави припускати, що вплив великих та відкритих даних на структуру журналістських матеріалів у провідних вітчизняних засобах інформації залишається мінімальним.Документ Visual journalism and its genres in the british press coverage of the “refugee crisis” (on materials of the Guardian)(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2019) Kovalenko, Alla F.; Aleksieieva, Nataliia M.; Коваленко, Алла Федосеевна; Алексеева, Наталья Михайловна; Коваленко, Алла Федосіївна; Алексєєва, Наталія МихайлівнаIn the process of investigating the case and studying media coverage of the social problem of the “refugee crisis” in European countries, monitoring of journalistic materials and sessions of photos in the newspaper “The Guardian” was carried out. The influence of visual components on the perception of the readership in the covering of the above-mentioned problem was determined and analyzed. The specificity of photography, photomontage, photocollage, caricature, illustration, photо-report, photogallery, photo-essay and infographics was outlined in the present article. It was found that in some cases, visual journalism demonstrates significant influence and effectiveness in resolving the humanitarian crisis, although the lines between efficiency and manipulation are sometimes blurred.Документ А. Агеев. Газета, глянец, интернет. Литератор в трех средах (Москва, 2001); Ж. Шенье-Жардон. SЮRреализм. (Москва, 2002)(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2004) Иванова, Елена Андреевна; Іванова, Олена Андріївна; Ivanova, Olena A.Большая книга - как большая планета: априорно, до знакомства, провоцирует желание замереть, остановиться в восхищении размерами, а, значит, возможностями. И сколь ни очевидной кажется мысль о постмодерности - главной движущей и объясняющей силе современной культурной ситуации - вытравившей из культуры целостность, справиться с очевидными ощущениями сложно, вот и ждешь глубины, обстоятельности, концептуальности.Документ Автор та його комунікаційні маски в «Письмах к издателям» (1816-1817 pp.) Григорія Квітки-Основ'яненка(Астропринт, 2015) Мірошниченко, ОлександрУ статті здійснена реконструкція комунікаційних масок автора в «Письмах к издателям» (1816—1817 рр., «Украинский вестник») Григорія Квітки-Основ’яненка. Основним комунікаційним призначенням їх визнаються комічний опис побуту українського провінційного дворянства, його публіцистична оцінка в дусі просвітницької ідеології та заклик до гуманного ставлення до людини.Документ Авторитет или автор?(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2005) Александров, Александр Васильевич; Александров, Олександр Васильович; Aleksandrov, Oleksandr V.Вопросительная форма названия этой статьи - отнюдь не риторическое, как может показаться на первый взгляд, ухищрение, имеющее своей целью привлечь внимание к ее содержанию. Альтернативность, составляющая суть данной формулировки, действительно отражает состояние научной разработки темы автора в так называемом риторическом типе литературы, к которому вполне обоснованно относят и средневековые произведения, в частности, киеворусские памятники домонгольского периода. Однако эта альтернативность, сопряженная с тенденцией к замене фундаментальной научной категории, какой является «автор», довольно узким по своему значению и терминологически нечетким понятием «авторитет», представляется в научном отношении некорректной. Причина коренится в недостаточной разработанности категории «автор» в целом и, особенно, касательно ранних эпох истории литературы.Документ Автор–учасник подій у сучасній українській воєнній документалістиці (на прикладі серії книг «Звіт за серпень’14», «Іловайський щоденник», «Савур-Могила»)(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2018) Червінчук, Аліна Олегівна; Червинчук, Алина Олеговна; Chervinchuk, Alina O.У дослідженні представлено аналіз українських документальних творів про війну на Cході України, зокрема акцентована увага на їхніх основних характеристиках. Визначено роль автора, який був очевидцем і учасником подій, що реконструюються у книгах. Головним підґрунтям документальної прози визначено факт реальної дійсності та осмислення подій автором–учасником. Проаналізовано серію книг про війну, автори яких були учасниками подій на Сході України; визначено комунікаційні наміри оповіді, авторську позицію. Також зазначено, що кожен із авторів реконструює картину подій, очевидцем яких став, по-своєму; важливим є психологічний стан у кульмінаційні моменти оповіді; окремі суб’єктивні враження формують інтерсуб’єктивну картину дійсності.Документ АДРЕСНА СКЕРОВАНІСТЬ РЕКЛАМНОГО ТЕКСТУ(Астрапринт, 2010) Порпуліт, ОленаУ розвідці проаналізовано наслідки впливу факторів культурного порядку на адресата рекламної інформації, обґрунтовано доцільність врахування соціальних факторів (належність до референтної групи, роль і статус реципієнта)при розробці рекламного звернення.Документ Аналітичне інтерв’ю на сторінках журналу «Кур’єр Кривбасу»(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2004) Шевченко, Тетяна Миколаївна; Шевченко, Татьяна Николаевна; Shevchenko, Tetiana M.Журнал «Кур’єр Кривбасу», заснований 1994 року в провінційному Кривому Розі, вже давно міцно посів свое місце серед літературно-культурологічних критично-літературознавчих часописів, ставши справді елітним щомісячником, де українське слово звучить не тільки у всіх голосах часу, а й піддається сучасному науковому дослідженню, охоплюючи різні пласти красного письменства Украіни та світу.Документ Антропологічна журналістика: до постановки проблеми(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2022) Тхоржевська, Тетяна; Tkhorzhevskа, TetianaСтаття присвячена останнім дослідженням і публікаціям, які стосуються внеску культурної антропології до сфери медіанауки, й має на меті постановку проблеми щодо застосування методів культурної антропології в журналістиці. Виходячи з цієї мети, у статті розглядаються наявні в науковій літературі, присвяченій соціальним комунікаціям, підходи до цієї проблематики. Також у праці розглянуті окремі приклади використання антропологічної методики в журналістиці. Останнє надає можливість у перспективі аналізувати окремі матеріали українського медіапростору з точки зору застосування антропологічної методики.Документ Аргументація та риторичні прийоми в промові Джона Мільтона «Ареопагитика: про свободу друку»(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2007) Джиджора, Євген Володимирович; Dzhydzhora, Yevhen V.; Джиджора, Евгений ВладимировичПубліцистичний не памфлет, a, скоріше, полемічний трактат Д. Мільтона «Ареопагитика: Промова до англійського парламенту про свободу друку» на фоні програмних маніфестацій, скажімо, Джерарда Уінстенлі та Джона Лільберна можна вважати найпоказовішим твором ≪памфлетної війни≫, що вмістив основні ідеї, гасла та сподівання переважної більшості республіканські налаштованих мас.Документ Аргументація та риторичні прийоми в промові Джона Мільтона «Ареопагитика: про свободу друку»(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2007) Джиджора, Євген Володимирович; Джиджора, Евгений Владимирович; Dzhydzhora, Yevhen V.Джон Мільтон (1608-1674) - один із численних суспільних діячів періоду тривалого протистояння між парламентом та королем Карлом І Стюартом, що мало місце в Англії в 40-х pp. XVII ст. Ідейне протистояння прибічників різних державотворчих підходів, яке отримало назву «памфлетної війни» і яке супроводжувалося справжніми громадянськими заворушеннями, а завершилося, як відомо, революцією, мабуть, вперше в новітню добу журналістики носило суто публічний характер.Документ Архітектоніка образу Хрестителя Русі в Службі князю Володимиру(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2015) Джиджора, Євген Володимирович; Dzhydzhora, Yevhen V.; Джиджора, Евгений ВладимировичУ статті досліджено особливості архітектонічного зведення образу святого Володимира у києворуській гімнографії. При укладанні архітектоніки образу святого виділено три напрями семантичної символізації: називання відтворюваного об’єкта, його опредметнення та надання синергійного зв ’язку із Богом.Документ Архітектоніка образу Хрестителя Русі в Службі князю Володимиру(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2015) Джиджора, Євген Володимирович; Джиджора, Евгений Владимирович; Dzhydzhora, Yevhen V.У статті досліджено особливості архітектонічного зведення образу святого Володимира у києворуській гімнографії. При укладанні архітектоніки образу святого виділено три напрями семантичної символізації: називання відтворюваного об’єкта, його опредметнення та надання синергійного зв’язку із Богом.Документ АСОЦІАТИВНІ ЕФЕКТИ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ(Астропринт, 2009) Кутуза, НаталяУ статті розглянуто специфіку соціальної реклами, за допомогою асоціативного експерименту з’ясовано психолінгвістичний потенціал відповідних слоганів як домінантних елементів рекламної кампанії.Документ АСПЕКТИ СИМВОЛІЗАЦІЇ КАРТИНИ СВІТУ В СЛУЖБІ КНЯЗЮ ВОЛОДИМИРУ(Астропринт, 2012) Джиджора, Євген Володимирович; Джиджора, Евгений Владимирович; Dzhydzhora, Yevhen V.У статті проаналізовано деякі аспекти символізації картини світу, характерної для вираження змісту в середньовічному творі. Аспекти символізації продемонстровано на прикладі відомої старокиївської гімнографічної пам'ятки.Документ БАЗОВА МОДЕЛЬ ПУБЛІЦИСТИЧНОЇ КОМУНІКАЦІЇ(Астропринт, 2012) Александров, Олександр Васильович; Aleksandrov, Oleksandr V.У статті визначено витоки структури базової моделі публіцистичної комунікації.Документ БОКСЕРСЬКІ ПРІЗВИСЬКА ЯК ВИЯВ МІФОТВОРЧОСТІ В СУЧАСНІЙ МАСОВІЙ КУЛЬТУРІ(Астропринт, 2010) Зеленко, Лариса Павлівна; Пархітько, ОлегУ статті здійснено спробу проаналізувати досі не досліджене семантичне поле боксерських прізвиськ, виявити функціональну парадигму боксерських прізвиськ у сучасній масовій культурі.Документ Бренд-журналістика та криза класичної парадигми журналізму(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2021) Іванова, Олена Андріївна; Иванова, Елена Андреевна; Ivanova, Olena A.У статті проблематизується питання щодо зміни класичної парадигми бачення журналістики як предмета аналізу на тлі появи новітніх тенденцій масмедійної діяльності, зокрема бренд-журналістики. Бренд-журналістика як новий медіафеномен переформатовує середовище масової комунікації та має тлумачитися через застосування нового підходу, у межах постнекласичної наукової парадигми. Індустрія 4.0 налаштована на швидкий пошук продуктивних рішень, глобальну інтеграцію потужностей, різнорідну співпрацю й неординарну взаємодію, а бренд-журналістика в такому ракурсі бачиться як новий феномен масовокомунікаційного середовища, що інтегрує інструментарій та комунікаційні навички журналістики з дослідницьки-аналітичними компетентностями маркетингу задля забезпечення новітньої масової аудиторії якісним контентом, медіаефекти якого не суперечать тактичним і стратегічним цілям бренд-менеджменту конкретного проєкту, що при цьому усвідомлює й реалізує свою соцієтальність. Бренд-журналістика має комунікаційні наміри: постійне, якісне, неупереджене, актуальне, соціально відповідальне й різностороннє інформаційне обслуговування обізнаної, свідомої щодо певного кола питань, вузько зорієнтованої аудиторії, яка прагне спілкування щодо предмету власного інтересу та знається при цьому на діяльності компанії, що опікується цим медіапроєктом.