Магістри ФПСР
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістри ФПСР за Ключові слова "armed conflict"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Соціальна робота з дітьми, які постраждали внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2022) Дудко, Аліна ВікторівнаМагістерська робота присвячена проблемі соціальної роботи з дітьми, які постраждали внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів. У даній кваліфікаційній роботі розглянуто теоретичні засади соціальної роботи з постраждалими від війни дітьми, нормативно–правове забезпечення щодо роботи з постраждалими дітьми та напрями соціальної роботи з дітьми, які постраждали від воєнних дій та збройних конфліктів, а також проаналізовано досвід роботи зарубіжних країн при наданні соціально–психологічної допомоги дітям. В практичному розділі кваліфікаційної роботи досліджено вплив воєнних дій та збройних конфліктів на життя сімей з дітьми вразливих категорій, запропоновано та реалізовано програму профілактики ПТСР у дітей, а також надано рекомендації щодо зменшення рівня посттравматичного стресового розладу, завдяки запровадженню соціально–психологічних заходів.Документ Формування безпечної поведінки дітей в період воєнних дій та збройноог конфлікту(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Чебанова, Карина МиколаївнаКваліфікаційна робота присвячена проблемі формуванню безпечної поведінки дітей в період воєнних дій та збройного конфлікту. У даній роботі розглянуто поняття безпечної поведінки, загрози та ризики з якими можуть стикатися діти під війни, а також вплив на поведінкові зміни у дітей. В практичній частині кваліфікаційної роботи було описано базу, методологію та результати дослідження обізнаності учнів щодо безпечної поведінки під час воєнних дій та збройного конфлікту. Запропонована та частково реалізована програма формувального експерименту з перевірки безпечної поведінки у дітей в умовах війни, а також надані рекомендації щодо підвищення рівня безпечної поведінки дітей під час воєнних дій та збройного конфлікту.