Магістри ФПСР
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістри ФПСР за Ключові слова "011 освітні, педагогічні науки"
Зараз показуємо 1 - 12 з 12
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вдосконалення практичної підготовки майбутніх учителів англійської мови на засадах компетентнісного підходу(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Сафранович, Валентина ВладиславінаУ роботі розглянуто організаційні основи професійної підготовки майбутніх вчителів англійської мови на засадах компетентнісного підходу. Автор визначає компетентнісний підхід в освіті, як провідну педагогічну категорію, що передбачає ефективне створення певних педагогічних умов у навчально-виховному процесі, які забезпечують формування уміння вирішувати професійні завдання на основі отриманих знань, умінь та навичок. Посилення практичної орієнтації професійної підготовки вчителя англійської мови реалізовувалася через впровадження запропонованих педагогічних умов: педагогізація курсів іноземних мов; використання інноваційних технологій навчання іноземної мови; використання системи розвиваючих завдань. Проведене дослідження підтвердило ефективність обраних умов та зазначило підвищення рівня сформованості лексичної іншомовної компетенції у респондентів контрольної групи.Документ Використання цифрових технологій у організації онлайн навчання(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Новікова, Юлія СергіївнаУ магістерській дипломній роботі висвітлено проблему використання цифрових технологій в онлайн навчанні. У роботі проаналізовано різницю у поняттях дистанційне навчання та онлайн навчання. Сформульовано основні дидактичні принципи у онлайн навчанні, розкрито основні властивості використання інтернет-сервісів у організації онлайн навчання, проаналізовано основні форми та методи онлайн навчання. Проведено дослідження розвитку дистанційного навчання в Україні та наведено основну нормативно-правову базу дистанційного навчання сьогодення. У межах дослідно-експериментальної роботи було проведено анкетування вчителів та учнів 7-х класів щодо виявлення особливостей та ефективності проведення онлайн-уроків англійської мови у гімназії № 5 з поглибленим вивченням англійської мови . На етапі експерименту були розроблені методичні рекомендації для вчителів англійської мови щодо покращення техніки та організації проведення онлайн-уроків. Результати дослідження можуть бути рекомендовані для застосування в практиці вчителям закладів освіти та використовувати або поглиблювати знання щодо організації та методичної розробки онлайн-уроків.Документ Використання інноваційних технологій в процесі вивчення іноземної мови в закладах вищої освіти(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Коврига, Олена ОлегівнаМагістерську дипломну роботу присвячено дослідженню проблеми використання інноваційних технологій в процесі вивчення іноземної мови в закладах вищої освіти.. Вивчено теоретичні засади означеної проблеми. Досліджені види інноваційних технологій і їх викорситання в процесі вивчення іноземної мови в закладах вищої освіти. У дослідженні зроблена спроба використання інноваційних технологій вивчення французької мови на бакалавріаті спеціаності 035.055 Філологія (перша-французька) у Одеському національному університеті ім.І.І.Мечникова. Схарактеризувані функції інноваційних технологій в процесі вивчення іноземної мови Упровадження інноваційних технологій є вагомим способом вирішення проблемних ситуацій, які виникають як перед системою вищої освіти щодо підготовки компетентних і конкурентно здатних фахівців, так і перед споживачами освітніх послуг.Документ Використання інтерактивних технологій навчання у професійній підготовці фахівців у закладах вищої освіти(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Бандус, Наталія ОлексіївнаКваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Магістр» зі спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки. Одеса: Одеський національний університет імені І.І. Мечникова, 2023. Рукопис. У кваліфікаційній роботі висвітлено використання інтерактивних технологій навчання як засобу професійної підготовки фахівців у закладах вищої. У роботі проаналізовано поняття «інтерактивна технологія», «інтерактивне навчання», «технологія навчання». Вивчення особливостей інтерактивних технологій навчання дозволило розробити та застосувати на практиці заняття з використанням інтерактивних технологій. У практичній частині наведено результати проведеного дослідження серед викладачів та студентів, яке дало змогу зрозуміти наявність розуміння та зацікавленості серед опитуваних до інтерактивних технологій. Та створити порадник щодо застосування інтерактивних технологій під час навчального процесу.Документ Дидактичні умови застосування інформаційних технологій у процесі навчання в закладах вищої освіти(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Ткачук, Соф'я ІгорівнаДипломна робота присвячена дослідженню дидактичних умов застосування інформаційних технологій у процесі навчання в закладах вищої освіти. Метою дослідження є визначення ефективних методів використання інформаційних технологій для покращення навчального процесу та освітніх результатів студентів. У роботі проводиться аналіз сучасних підходів до використання інформаційних технологій у вищій освіті, визначаються переваги та недоліки їх застосування. Звертається увага на розробку дидактичних засобів та методик, які сприяють ефективному використанню інформаційних технологій у навчанні. У процесі дослідження було проведено експериментальну роботу, під час якої використовувалися різні інформаційні технології в навчальному процесі. Зібрані дані були оброблені та проаналізовані, що дозволило зробити висновки щодо ефективності використання інформаційних технологій для навчання в закладах вищої освіти. Отримані результати дослідження підтверджують, що застосування інформаційних технологій у процесі навчання сприяє активному залученню студентів до навчального процесу, підвищенню рівня їх засвоєння навчального матеріалу та розвитку цифрової грамотності.Документ Ділова гра як засіб підготовки майбутніх викладачів до професійної діяльності(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Рабошапко, Анастасія ОлександрівнаУ роботі теоретично обґрунтовано педагогічні умови ефективного застосування ділових ігор в процесі підготовки майбутніх викладачів до професійної діяльності. Основна увага приділена визначенню сутності підготовки майбутніх викладачів , проблемі впровадження, етапам готовності майбутніх викладачів вищої школи до майбутньої професійної діяльності, охарактеризовано ділову гру як складову професійної діяльності, виявлено пізнавальні можливості ділових ігор у процесі підготовки майбутніх викладачів. У дослідженні експериментально перевірено систему використання ділових ігор в процесі підготовки майбутніх викладачів.Документ Моніторингова діяльність у вищій школі як інструмент управління якістю освіти(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Ву Зієп ЛіньРобота присвячена проблемі моніторингу якості освіти та організації моніторингової діяльності як інструменту. Автор розглядає моніторингову діяльність викладача вищої школи, її сутність , функції та особливості. Проведене теоретичне вивчення дає можливість визначити інструменти здійснення моніторингової діяльності викладача та серед інструментів виділити найбільш дієвий – педагогічне тестування. У експериментальній частині автор проводить діагностику вмінь моніторингової діяльності та визначає наявні проблеми їх формування. Як прктичні рекомендації автор описує власні розробки лекційних та практичних занять з проблеми моніторингової діяльності викладача вищої шкли та надає загальні рекомендації підвищення рівня сформованості моніторингових вмінь майбутніх викладачів в процесі професійної підготовки.Документ Педагогічний супровід здобувачів вищої освіти в процесі професійної підготовки в умовах воєнного стану(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Гореньков, Денис ІвановичУ роботі розглянуто особливості педагогічного супроводу здобувачів вищої освіти в професійної підготовки в умовах воєнного стану. Автор в першому розділі розглядає теоретичні аспекти педагогічного супроводу здобувачів вищої освіти в умовах воєнного стану. Зокрема, актуальність обраного дослідження та сутність поняття воєнного стану з точки зору діючого законодавчого поля України а також особливості організації освітнього процесу в закладах вищої освіти в особливих умовах воєнного стану. Також автор за допомогою наукових джерел аналізує теоретичні підходи до визначення сутності поняття супровід, педагогічний супровід, надає власне визначення педагогічного супроводу здобувачів вищої освіти в умовах військово стану.Документ Педагогічні інновації як чинник формування творчої особистості викладача іноземної мови(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Савельєва, Дарія ІгорівнаУ роботі розглянуто важливий аспект сучасної педагогіки – вплив педагогічних інновацій на розвиток творчої особистості викладачів іноземних мов. Розкривається сутність педагогічних інновацій у вищій освіті, досліджується їхня роль у створенні сприятливого середовища для розвитку творчої особистості викладача. Автор визначає використання інноваційних методів та засобів навчання як ключовий фактор розвитку творчого потенціалу викладача іноземної мови. Посилення практичної орієнтації у формуванні творчої особистості викладача англійської мови реалізовувалася через розробку семінарських занять із застосуванням педагогічних інновацій та наданні методичних рекомендацій з використання педагогічних інновацій як чинника формування творчої особистості майбутнього викладача іноземної мови.Документ Проблеми дидактичної адаптації здобувачів першого року навчання у закладах вищої освіти(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Краснощок, Андрій ВікторовичВ кваліфікаційній роботі визначено, що у вивченні феномену дидактичної адаптації кожен із підходів вніс свою частку, і це позначилося на своєрідному баченні природи, функцій та критеріїв успішності адаптації. Автором встановлено, що адаптація розглядається як процес або стан, адекватна продуктивна результативність та співвідношення змін середовища й особистості. Дидактична адаптація розглядається нами як готовність студента першого курсу опанувати різноманіття нових (порівняно зі шкільними) організаційних форм, методів і змісту навчально-професійної діяльності у ЗВО, до значного збільшення обсягу навчального матеріалу, складної мови наукових текстів і термінології, а також вивчення спеціальних предметі. Визначено складові дидактичної адаптації здобувачів першого року навчання. Доведено, що зовнішня складова - ддидактична система середньої загальноосвітньої школи, дидактична система ВО. Внутрішня складова - це особистісно мотиваційна сфера та рівень інтелектуального розвитку. Виокремлено основні чинники успішної дидактичної адаптації здобувачів першого року навчання. Доведено, що успіх діяльності куратора значно підвищує ефективність керування адаптаційним процесом першокурсників до закладу вищої освіти. Запропоновано модель організації процесу адаптації студентів першого курсу навчання в ЗВО. Рекомендовано соціально-психологічний тренінг, який можна застосувати щодо проблеми адаптації студентів першого курсу навчання та програма дидактичної адаптації.Документ Підготовка майбутніх викладачів вищої школи до педагогічної взаємодії засобами ігрових технологій(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Ларюкова, Ангеліна ВалеріївнаУ роботі визначено та обґрунтовано педагогічні умови готовності майбутніх викладачів вищої школи до педагогічної взаємодії засобами ігрових технологій. Основна увага приділена з’ясуванню сутності підготовки майбутніх викладачів вищої школи до педагогічної взаємодії, виокремленню компонентів, рівнів сформованості, критеріїв готовності майбутніх викладачів вищої школи до педагогічної взаємодії. Охарактеризовано ігрові технології як засіб педагогічної взаємодії, виявлено пізнавальні можливості ігрових технологій у процесі підготовки майбутніх викладачів до педагогічної взаємодії. У дослідженні експериментально перевірено систему використання ігрових технологій в процесі підготовки майбутніх викладачів до педагогічної взаємодії.Документ Формування правової компетентності майбутніх викладачів у процесі професійної підготовки засобами Інтернет-ресурсів(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Краснощок, Сергій ВікторовичРобота присвячена проблемі формування правової компетентності майбутнього викладача засобами Інтернет-ресурсів. Автор розглядає структуру правової компетентності викладача, її компоненти та показники сформованості. В дослідженні проводиться аналіз Інтернет-ресурсів та визначаються найбільш ефективні для організації навчання у змішаному форматі, зокрема для формування правової компетентності майбутніх фахівців. В роботі описано проведена діагностика рівня сформованості правової компетентності у майбутніх викладачів на прикладі Одеського національного університету імені І.І. Мечникова, надані розробки практичних занять з використанням Інтернет-ресурсів та загальні рекомендації щодо використання Інтернет-ресурсів у професійній підготовці викладача.