Магістри МФІТ
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістри МФІТ за Ключові слова "126 інформаційні системи та технології"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Модель клієнта і технологія аналізу інформації В2В майданчика з продажу сільськогосподарської продукції(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Гриньов, Євгеній ОлеговичМетою кваліфікаційної роботи є підвищення ефективності продажів сільськогосподарської продукції на B2B майданчику шляхом створення моделей його користувачів.Документ Інформаційна технологія адаптування лекал одягу на основі методів штучного інтелекту(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Жмакіна, Анастасія СеменівнаДана кваліфікаційна робота присвячена розробці та впровадженню інформаційної технології, яка використовує методи штучного інтелекту для розпізнавання дефектів та автоматичної адаптації лекал одягу. Метою роботи являється підвищення економічної ефективності виробництва одягу за рахунок економії витрат матеріалів шляхом розробки технології виявлення оптимальності розміщення лекал або викрійок. У роботі досліджуються сучасні методи комп'ютерного зору та машинного навчання для точного визначення дефектів на текстильних матеріалах. Окрім цього, розробляється алгоритм для автоматичного адаптування лекал під виявлені дефекти з метою оптимізації виробничого процесу та підвищення якості готового продукту. Робота спрямована на поєднання передових технологій у сфері інформаційної технології та модного виробництва для підвищення ефективності та конкурентоспроможності текстильної промисловості.Документ Інформаційна технологія оцінювання безпеки руху судна в підхідному каналі в умовах хвиль(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Притула, Юрій МиколайовичУ дипломній роботі представлена інформаційна технологія, що реалізує вирішення задачі визначення ймовірності факту невиходу судна за межі смуги руху заданої ширини при проходженні цим судном заданої дистанції за певних умов вітру та хвилювання. Ця ймовірність є інтегральною характеристикою керованості судна, що дозволяє кількісно оцінювати з позиції сучасної теорії керованості рівень безпеки плавання судна у складних гідрометеорологічних та навігаційних умовах. Розроблена технологія може бути застосовані при розробці нормативних документів портконтролю щодо заходів по забезпеченню безпечного руху суден в вузкістях та підхідних каналах до акваторій портів, а також при проектуванні підхідних каналів з урахуванням обслуговування спеціалізованих суден.Документ Інформаційна технологія пошуку об'єктів відеопослідовності. Пошукова модель об'єкта відеопослідовності(Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова, 2022) Шлемко, Олександр ВіталійовичУ дипломній роботі розроблено систему пошуку та класифікації облич у відеопослідовності з використанням методів машинного навчання. Сьогодні задачі розпізнавання та класифікації облич – один з найпріорітетніших напрямків у сфері машинного навчання. Компанії із сфер автомобілебудування, розробки програмного забезпечення, індустрії безпеки та електронної комерції, застосовують ці технології для автоматизації процесів, побудови аналітики та покращення надаваних послуг, тим самим збільшуючи свої прибутки. Мета даного проекту — підвищення ефективності пошуку та класифікації облич у відеопослідовності, шляхом розробки моделі класифікації для вилучених кадрів з відеоряду. Об’єкт дослідження — технологічний процес класифікації та пошуку облич у відеопослідовності. Предметом дослідження є методи та алгоритми пошуку та класифікації облич у відеопослідовності.Документ Інформаційна технологія підвищення живучості ройової системи(Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова, 2022) Самбурський, Володимир ОлексійовичУ дипломній роботі розроблено інформаційну технологію підвищення живучості ройової системи. Завдяки розвитку комунікаційних, обчислювальних і сенсорних технологій за останні два десятиріччя навігація і координація роїв безпілотних літальних апаратів привертає дедалі більшу увагу як з боку науковців, так і з боку промисловості. Використовуючи стратегії спільного управління, велика кількість БПЛА, з'єднаних через мережу зв'язку, може бути спрямована на досягнення спільної мети. Метою роботи є підвищення живучості ройової системи шляхом розробки технології її реструктуризації на підставі визначення цільових функцій максимізації ширини та якості сканування території. Об'єкт дослідження: процес сканування місцевості ройовою системою. Предметом дослідження є методи та технології підвищення живучості ройової системи. В рамках цієї роботи розроблено безпілотний авіаційний комплекс, до складу якого входять головний та територіальний центри керування польотом (до складу входять: станція зв’язку, менеджер датчиків, метеорологічна станція, менеджер інструкцій, логістична система, база даних результатів сканування, база даних станів БПЛА), система керування злітом та посадкою, інтерфейс оператора та власне ройова система – група БПЛА. Було досліджено основні етапи дослідження місцевості спроектованим комплексом: підготовка до зліту, зліт, політ, повернення на базу та посадка, післяпольотні заходи. Для підвищення живучості ройової системи сформульовано цільові функції системи та розроблено технологію максимізації ширини та якості сканування території, що досліджується роєм. Застосування запропонованої технології промодельвано з урахуванням можливої втрати компонентів рою.