11. Факультет романо-германської філології
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 11. Факультет романо-германської філології за Ключові слова "035 Філологія"
Зараз показуємо 1 - 20 з 33
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ An Academic Thesaurus(Букаєв В. В., 2024) Бігунова, Наталя Олександрівна; Неклесова, Валерія Юріївна; Ткаченко, Ганна Володимирівна; Bigunova, Natalia O.; Neklesova, Valeriia Yu.; Tkachenko, Hanna V.Тезаурус академічної лексики складено відповідно з програмою обов’язкового курсу «Академічне письмо іноземною мовою (англійською)» здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії в Одеському національному університеті імені І. І. Мечникова. Тезаурус містить мовні кліше та сталі вирази, які використовуються в академічному спілкуванні та можуть бути корисними під час написання доповідей на міжнародних конференціях та статей. Надана довідкова інформація може бути корисна при засвоєні здобувачами практичного курсу з дисципліни «Академічне письмо іноземною мовою (англійською)».Документ Dictionary of Ukrainian Onomastic Terminology(University Book, 2024) Karpenko, Olena Yu.; Neklesova, Valeriia Yu.; Карпенко, Олена Юріївна; Неклесова, Валерія ЮріївнаA Dictionary of Ukrainian Onomastic Terminology serves as a comprehensive resource for scholars, linguists, and enthusiasts interested in studying names and naming conventions. This reference work explores the rich tapestry of Ukrainian onomastics, delving into the etymology, usage, and cultural significance of various names. This dictionary offers valuable insights into the historical, social, and linguistic contexts surrounding Ukrainian names by providing detailed explanations and interpretations of onomastic terminology. It serves as an indispensable tool for understanding the intricacies of Ukrainian naming practices and their broader cultural implications. Whether used for academic research, professional purposes, or personal interest, this dictionary is an essential companion for anyone seeking a deeper understanding of Ukrainian onomastics.Документ Means of Expressing Unreality in English(Букаєв В. В., 2024) Морозова, Ірина Борисівна; Пожарицька, Олена Олександрівна; Мойсеєнко, Наталія Григорівна; Morozova, Iryna B.; Pozharytska, Olena O.; Moiseienko, Nataliia H.Розробка ставить собі завданням прищепити та розвинути у студентів навички нормативного вживання різних мовних засобів вираження нереальності в англійській мові та концентрується на категорії способу дії nа торкається базових значень модальних дієслів. Запропонований матеріал є корисним доповненням до навчального посібника Морозової І. Б. та Пожарицької О. О. «The Use of Modal Verbs and Moods» (2022) та базується на системі викладання даної теми, представленій у ньому.Документ Moods in modern English. The subjunctive & other oblique moods(Освіта України, 2023) Морозова, Ірина Борисівна; Карпенко, Максим Юрійович; Пожарицька, Олена Олександрівна; Morozova, Iryna B.; Karpenko, Maksym Yu.; Pozharytska, Olena O.У розробці представлено загальну систему способів дієслова в англійській мові та базові правила використання умовного способу дієслова разом з типовою структурою речень, для яких даний граматичний феномен є типовим. Запропонований матеріал є корисним доповненням до навчального посібника Морозової І. Б. та Пожарицької О. О. «The Use of Modal Verbs and Moods» (2022) та базується на системі викладання даної теми, представленій у ньому. Подані тексти для аналізу та вправи призначені для розвитку граматичних навичок.Документ Pronouns(Олді Плюс, 2024) Жук, Валентина Аркадіївна; Мойсеєнко, Наталія Григорівна; Zhuk, Valentyna A.; Moiseienko, Nataliia H.Дана розробка містить відомості про особливості функціонування займенників у сучасній англійській мові та вправи, націлені на засвоєння граматичних правил та розвиток навичок вживання даної частини мови у сучасному усному та письмовому мовленні.Документ Syntactic Complexes with the Non-Finites(Букаєв В. В., 2024) Морозова, Ірина Борисівна; Пожарицька, Олена Олександрівна; Васильєва, Ольга Олександрівна; Morozova, Iryna B.; Pozharytska, Olena O.; Vasylieva, Olga O.Дана розробка ставить собі завданням прищепити та розвинути у студентів навички нормативного вживання та побудови синтаксичних комплексів з неособовими формами дієслова. У розробці представлено загальну систему неособових форм дієслова в англійській мові та базові правила використання синтаксичних комплексів з ними. Подані тексти для трансформацій та вправи призначені для розвитку граматичних навичок та закріплення правил. Запропонований матеріал є корисним доповненням до навчального посібника Морозової І. Б. та Степаненко О. О. «The Use of the Non-Finites» (2021) та базується на системі викладання даної теми, представленій у ньому.Документ The Use of Prepositions(Букаєв В. В., 2024) Морозова, Ірина Борисівна; Пожарицька, Олена Олександрівна; Жук, Валентина Аркадіївна; Morozova, Iryna B.; Pozharytska, Olena O.; Zhuk, Valentyna A.Розробка ставить собі завданням прищепити та розвинути у студентів навички нормативного вживання прийменників як однієї з найвживаніших службових частин мови. У розробці представлено загальну систему прийменників в англійській мові та базові правила їх використання. Подано вправи для тренування вмінь вірного використання прийменників різних типів та тексти для перекладу задля закріплення матеріалу.Документ The Use of –ing Forms or Infinitive(Олді Плюс, 2024) Жук, Валентина Аркадіївна; Мойсеєнко, Наталія Григорівна; Zhuk, Valentyna A.; Moiseienko, Nataliia H.Дана розробка містить відомості про особливості функціонування -ing forms та інфінітиву у сучасній англійській мові, ілюструється контекстуальна різниця у вживанні зазначених граматичних явищ. Пропоновані вправи націлені на засвоєння правил та на формування навичок вживання характерних для англійської мови видо-часових форм -ing forms, інфінітив та граматичних конструкцій із ними в умовах усної та письмової комунікації.Документ Vocabulary practice(Букаєв В. В., 2023) Степанюк, Неля Василівна; Терехова, Лілія Володимирівна; Ігіна, Олена Володимирівна; Stepaniuk, Nelia V.; Terekhova, Liliia V.; Ihina, Olena V.У методичних рекомендаціях представлена тематика практичних занять, питання, що розглядаються, вправи та завдання для поглибленого розуміння та вивчення дисципліни на третьому курсі. Мета методичних вказівок полягає у розвитку лексичної компетенції здобувачів освіти у межах запропонованих тем (архітектура, глобалізація, мистецтво, психологія, культури, технології).Документ Vocabulary studies(Букаєв В. В., 2023) Степанюк, Неля Василівна; Ігіна, Олена Володимирівна; Тхор, Неоніла Максимівна; Stepaniuk, Nelia V.; Ihina, Olena V.; Tkhor, Neonila M.У методичних рекомендаціях представлена тематика практичних занять, питання, що розглядаються, вправи та завдання для поглибленого розуміння та вивчення дисципліни на другому курсі. Мета методичних вказівок полягає у розвитку лексичної компетенції здобувачів освіти у межах запропонованих тем (спілкування, навколишнє середовище, спорт, медицина, транспорт, література та кіномистецтво).Документ Антична література(Букаєв В. В., 2024) Войтенко, Леся Іванівна; Романець, Валентина Михайлівна; Voitenko, Lesia I.; Romanets, Valentyna M.Метою пропонованих методичних рекомендацій є формування і вдосконалення навичок літературознавчого аналізу текстів античних авторів здобувачами першого (бакалаврського) рівня вищої освіти факультету романогерманської філології. Методичні рекомендації укладено відповідно до робочих навчальних програм. Методичні рекомендації можуть використовуватись здобувачами першого (бакалаврського) рівня філологічного факультету, фахівцями, зацікавленими у знанні та аналізі творчої спадщини античної культури.Документ Буквалізми у перекладі: стратегії подолання(Букаєв В. В., 2023) Матузкова, Олена Прокопівна; Коваленко, Ольга Володимирівна; Matuzkova, Olena P.; Kovalenko, Olha V.Методичні посібник до практичних занять та самостійної роботи містять рекомендації, інструкції, поради для виконання практичних завдань та самостійних робіт. Він також може бути корисним для широкого кола осіб, які удосконалюють свої навички в галузі теорії та практики перекладу та знання англійської мови.Документ Виробнича (педагогічна) практика(Букаєв В. В., 2023) Князян, Маріанна Олексіївна; Kniazian, Marianna O.У методичних рекомендаціях здобувачам вищої освіти першого (бакалаврського) рівня пропонуються основні вимоги до організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти протягом виробничої (педагогічної) практики. Методичні рекомендації містять індивідуальний план роботи практиканта, основні завдання щодо відвідування та самостійного проведення студентами уроків, вимоги до оформлення звітної документації, рекомендовану літературу для самопідготовки. Практична діяльність здобувачів вищої освіти має на меті актуалізувати знання іноземних мов, професійно-педагогічні та професійно- методичні знання, вміння організовувати навчання й виховання учнів з використанням сучасних цифрових технологій. Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня, викладачів-науковців.Документ Домашнє читання(Букаєв В. В., 2023) Тхор, Неоніла Максимівна; Калінюк, Олена Олексіївна; Савранчук, Ірина Петрівна; Степанюк, Неля Василівна ; Tkhor, Neonila M.; Kaliniuk, Olena O.; Savranchuk, Iryna P.; Stepaniuk, Nelia V.У методичних вказівках представлені вправи та завдання до текстів оповідань відомих британських та американських авторів для поглибленого розуміння та вивчення дисципліни на першому курсі. Мета методичних вказівок полягає у розвитку лексичних і граматичних навичок здобувачів освіти факультету романо-германської філології.Документ Домашнє читання : на матеріалі оповідань А. К. Дойля : Ч. 1(Фенікс, 2020) Тхор, Неоніла Максимівна; Попік, Ірина Петрівна; Калінюк, Олена Олексіївна; Tkhor, Neonila M.; Popik, Iryna P.; Kaliniuk, Olena O.У методичних вказівках представлені розробки до оповідань видатного англійського письменника А.К. Дойла «A Scandal in Bohemia», «Five Orange Pips» та «The Boscome Valley Mystery». Методичні завдання до кожного розділу побудовані за однаковою схемою і складаються з двох частин. Перша частина містить передтекстові вправи, друга – післятекстові. Вправи першої частини є рецептивно-комунікативними і виконуються до прочитання розділу, їх метою є вмотивування читання та керування «змістовою» та «смисловою» інформацією тексту. Вправи другої частини виконуються після прочитання кожного з розділів і містять дві групи вправ. Перша група вправ має за мету збагачення лексичного запасу студентів на базі нових лексичних одиниць і містить мовні репродуктивні вправи, спрямовані на формування лексичних навичок та удосконалення граматичних навичок. Друга група складається з умовно-мовленнєвих лексичних вправ, під час виконання яких студенти використовують «змістову» інформацію художнього тексту, а також мовленнєвих вправ, які спрямовані на розвиток умінь студентів у побудові монологічних і діалогічних висловлювань у мовленнєвих ситуаціях, співвіднесення зі «смисловою» інформацією кожного з розділів.Документ Домашнє читання : на матеріалі оповідань А. К. Дойля : Ч. 2(Фенікс, 2021) Тхор, Неоніла Максимівна; Попік, Ірина Петрівна; Калінюк, Олена Олексіївна; Tkhor, Neonila M.; Popik, Iryna P.; Kaliniuk, Olena O.У методичних вказівках представлені завдання до оповідань видатного англійського письменника А. К. Дойля «The Speckled Band», «The Copper Beeches» та «The Red-Headed League». Методичні завдання до кожного розділу побудовані за однаковою схемою і складаються з різних типів вправ: рецептивно-комунікативних, мовно-репродуктивних, умовно-мовленнєвих, лексичних та мовленнєвих.Документ Західноєвропейська література XVII–XVIII століття. Бароко. Класицизм. Просвітництво(Букаєв В. В., 2024) Бежан, Олена Анатоліївна; Bezhan, Olena A.Методичний посібник адресований студентам філологам та покликаний поповнити студентські знання з літератури західної Європи 17–18 століть, допомогти при самостійному опануванні матеріалом. Посібник містить теоретичний матеріал, плани практичних занять, список художніх творів для прочитання, теми для індивідуальної роботи студента, питання для самоконтролю, короткий глосарій основних понять, список навчальних та науково-критичних матеріалів до курсу.Документ Курсова робота з зарубіжної літератури(Букаєв В. В., 2024) Садовська, Юлія Володимирівна; Sadovska, Iuliia V.Дані методичні рекомендації адресовані студентам факультету романо-германської філології, які виконують курсові з зарубіжної літератури. Запропоновані методичні вказівки допоможуть студентам успішно вирішити це завдання, оскільки вони містять основні вимоги до студентських наукових робіт та практичні поради стосовно організації праці студентів, а у додатках − зразки оформлення титульного аркуша, змісту роботи, списку використаних джерел тощо.Документ Методика викладання іноземної мови(Букаєв В. В., 2023) Князян, Маріанна Олексіївна; Kniazian, Marianna O.У методичних рекомендаціях здобувачам вищої освіти першого (бакалаврського) рівня пропонуються теми, питання до практичних занять, завдання для самостійної роботи, література для самопідготовки. Методичні рекомендації сприяють формуванню знань студентів про сучасні вимоги щодо організації освітнього процесу з викладання іноземної мови, психологічні засади, методи формування артикуляційних, інтонаційних, лексичних, граматичних знань та вмінь, а також умінь у аудіюванні, говорінні, читанні, письмі. Передбачається підготовка студентів до використання цифрових технологій на уроках французької мови та в позакласний час. Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня, викладачів-науковців.Документ Навчальний посібник з домашнього читання англійською мовою (M. C. Beaton “Death of a perfect wife” та Muriel Spark “The driver’s seat”)(2020) Бігунова, Наталя Олександрівна; Караваєва, Тетяна Леонідівна; Тер-Григорьян, Марина Геннадіївна; Bihunova, Natalia O.; Karavaieva, Tetiana L.; Ter-Grygorian, Maryna G.Навчальний посібник призначений для здобувачів ступеня вищої освіти “Бакалавр” ІІІ, IY років навчання та здобувачів ступеня вищої освіти “Магістр” І року навчання спеціальності 035 – Філологія. Посібник побудовано таким чином, щоб під час читання і роботи над текстом поряд з розумінням змісту і оцінкою його художніх достоїнств студент витягав з нього і максимум лінгвістичної інформації шляхом спостереження над мовними явищами, їх аналізом і зіставленням з рідною мовою, що має сприяти кращому розумінню тексту твору, збагаченню і ідіоматизації мовлення. Виконання всіх завдань посібника сприятиме формуванню у студентів сталих навичок переказу іншомовного тексту, навчить їх цікаво, ідіоматично розповідати про події, описувати враження, висловлювати оцінку подіям і об'єктам, аргументувати, відстоювати свою точку зору, а також в цілому буде сприяти формуванню високих професійних якостей студентів, магістрів та аспірантів університету та підвищенню їх загальної культури.