Перегляд за Автор "Lisnevska, Alina L."
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Встановлення міждисциплінарних зв’язків фахових дисциплін як складова міждисциплінарної інтеграції (на прикладі підготовки телевізійних репортерів)(2014) Лісневська, Аліна Леонідівна; Коженовська, Т. О.; Lisnevska, Alina L.; Kozhenovska, T. O.У статті розглядаються принципи встановлення міждисциплінарних зв’язків як важливої складової міждисциплінарної інтеграції з метою оптимізації професійної підготовки телевізійних репортерів. Також обґрунтовується доцільність встановлення міждисциплінарних зв’язків за рахунок включення до програм фахових дисциплін інтегрованих тем і блоків та створення глосарію телевізійного репортера.Документ Журналістська освіта : теоретичні підходи до формування професійного мислення телевізійних репортерів(2016) Лісневська, Аліна Леонідівна; Лисневская, Алина Леонидовна; Lisnevska, Alina L.В статті розглядаються тенденції розвитку системи вищої журналістської освіти, в якій виняткового значення набуває підвищення професійної компетентності майбутніх фахівців засобів масової інформації, а саме журналістів-телерепортерів. Педагогічна теорія сьогодні відмовляється від абсолютного освітнього ідеалу (усебічно розвиненої особистості) і переходить до нового ідеалу – максимального розвитку здібностей людини до саморегуляції й самоосвіти. Суть удосконалення процесу фахової підготовки журналіста-телерепортера щільно пов’язана з формуванням професійного мислення фахівця.Документ Мистецтво телевізійного репортажу(2013) Лісневська, Аліна Леонідівна; Коженовська, Т. О.; Лисневская, Алина Леонидовна; Коженовская, Т.; Lisnevska, Alina L.; Kozhenovska, T. O.Актуальність та доцільність навчально-методичного посібника „Мистецтво телевізійного репортажу‖ визначено необхідністю розробки нових підходів до професійної освіти майбутніх фахівців телебачення, зокрема телевізійних репортерів, тому що проблема фахової підготовки телевізійних репортерів стала важливою для різних сфер життєдіяльності суспільства, майбутнє якого стає все більш залежним від мас-медіа. В суспільстві сьогодні підвищено роль інформації, тому змінюються погляди і на інформаційне телемовлення, і на роль телебачення у житті людини. Навчально-методичний посібник складається з трьох розділів – „Специфіка сучасної репортажної тележурналістики‖, „Режисерські та операторські аспекти підготовки телерепортажу‖, „Особливості відеовиробництва телерепортажу‖ та відповідного до кожному з них глосарію. Зазначений навчально-методичний посібник сприяє вирішенню таких завдань як зміцнення міждисциплінарних зв‘язків в межах блоку фахових дисциплін, систематизація понятійно-категоріального апарату майбутнього телерепортера, вдосконалення процесу фахової підготовки майбутніх телевізійних репортерів, сприяння процесу формування професійного мислення майбутніх телевізійних репортерів. Посібник має компенсувати дефіцит навчальної літератури з теорії й практики телевізійного репортажу, що сприятимуть більш глибокому розумінню студентами процесу створення телерепортажу.Документ Професійно-орієнтоване середовище як умова формування компетентності фахівця (на прикладі професійної підготовки телерепортера)(2015) Лісневська, Аліна Леонідівна; Лисневская, Алина Леонидовна; Lisnevska, Alina L.В статті розглядається професійно-орієнтоване середовище як педагогічна умова формування компетентності майбутнього фахівця та надається обґрунтування доцільності його створення у процесі фахової підготовки телевізійних репортерів; досліджено сутність цього середовища, його структура та складові; професійне мислення розглядається як важлива складова компетентності майбутнього фахівця; надаються конкретні форми навчальної діяльності майбутніх телерепортерів як приклад використання активних методів навчання у професійно-орієнтованому середовищі.Документ Режисерсько-операторські аспекти фахової підготовки телевізійних репортерів(2015) Лісневська, Аліна Леонідівна; Лисневская, Алина Леонидовна; Lisnevska, Alina L.У статті зосереджено увагу на режисерсько-операторських аспектах підготовки телевізійних репортерів, що здійснюється завдяки зміцненню міждисциплінарних зв’язків у процесі навчання. Професійній діяльності телевізійних репортерів властиві високий рівень ситуативності, комплексний підхід до вирішення завдань із використанням не тільки журналістських, але й режисерських та операторських знань та навичок. У зв’язку з підвищенням ролі зорового ряду на екрані, особливою характеристикою професіоналізму телевізійного репортера повинна стати звуко-зоровість – викладення телерепортажу у логічній послідовності визначених та побудованих кадрів. У статті визначено стрижневі поняття у змісті фахових дисциплін, складено глосарій телевізійного репортера, що сприятиме структуруванню понять і зв’язків у галузі телевізійної журналістики, режисури, операторської майстерності, а також безпосередньо телевізійного репортерства.Документ Футбол як екранне видовище(2015) Лісневська, Аліна Леонідівна; Lisnevska, Alina L.; Лисневская, Алина ЛеонидовнаArtykuł poświęcony jest piłce nożnej jako fenomenowi kultury masowej, całkowite pochłonięcie którą od wielu lat tworzy system wartości i światopoglądów milionów ludzi. Szczególną uwagę zwraca się na piłkarskie show. Transmisja telewizyjna meczu piłki nożnej zamieniła się w widowisko ekranowe, które ma własną strukturę, komponenty i metody oddziaływania. Dzięki nowoczesnej technologii, dynamicznie rozwijającemu się językowi ekranu i reżyserii widowisk sportowych online, telewizja jest niedoścignionym sposobem komunikacji przez ekran w mediach.