Перегляд за Автор "Kononenko, Anatoliy O."
Зараз показуємо 1 - 18 з 18
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Professional personality identity: theoretical review of modern research(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2022) Kononenko, Anatoliy O.; Кононенко, Анатолій ОлександровичThe development of professional identity should take into account self-development, which is directly related to professional development. Self-esteem is self-understanding and conscious assessment of one's own personality qualities, thoughts, words, and actions. Thus, self-esteem affects the effectiveness of one's own activities and the activities of other people, as well as overcoming difficulties in solving the set tasks. Mastering the structure of students' professional motivation and perception of motivation allows you to reasonably solve promotion problems, correctly navigate the choice of specialty, build a professional career, study remotely, and obtain the necessary knowledge for future work. In conditions of instability, this significantly affects the responsibility and desire to acquire education. The purpose of the article is to conduct a theoretical and methodological review of the state of development of the problem of the professional identity of personality. The phenomenon of "professional identity" is quite new in psychology, its purposeful study began at the end of the 19th and the beginning of the 20th centuries, when it became a question of a person's professional self-determination and the aspect of the attitude of the greatest was aimed at abilities, and not at the acquisition of knowledge. The personality goes through many stages of development and, accordingly, changes, both physiological and valuable, understands his abilities and chooses his profession more than once, which enables the personality to develop throughout his life. Each of these stages of personality development brings its own skills and understanding, forming a stable image of professional identity, i.e. the individual identifies himself with the future professional activity, sometimes changing the chosen profession radically, and this leads to the acquisition of new skills, but the process itself knowledge of personality, in our opinion, the most important process, especially in the current difficult time, almost every person is faced with a radical review of both his life and his professional activity.Документ Research of the relationship between existential anxiety and the sense of personality’s existence(2020) Popovych, Ihor; Kononenko, Oksana I.; Kononenko, Anatoliy O.; Stynska, Viktoriia; Kravets, Nadia; Piletska, Liybomyra; Blynova, Olena; Кононенко, Оксана Іванівна; Кононенко, Анатолій Олександрович; Кононенко, Оксана Ивановна; Кононенко, Анатолий АлександровичThe purpose of the empirical study is to establish relationships between existential anxiety and the sense of personality’s existence (n=60). It is noted that anxiety is the most important element of human existence, the natural reaction of man to uncertainty. A fundamental analysis of the meaning of human existence is presented. The correlation between existential anxiety and the sense of personality’s existence (p≤.05; p≤.01) has been empirically investigated and established, which substantially supplemented the existing knowledge of the studied phenomena. The relationship between the level of the Self-estimation of Personal Anxiety (SPA) and the level of General Awareness of Life (GAL) is stablished and described. The presence of high feedback correlation (-.829; p≤.01) was statistically confirmed. The results of the study are summarized and the assumption is made that the awareness of life is a sign of human mental health. It is noted that a high level of anxiety should be considered as a higher possibility of revealing the potential purpose of a person. It is emphasized that living and experiencing one’s existence means learning about the purpose in the world that does not guarantee its comprehension.Документ Дослідження особистісних особливостей сучасного педагога(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2009) Кононенко, Анатолій Олександрович; Кононенко, Анатолий Александрович; Kononenko, Anatoliy O.Стаття присвячена емпіричним дослідженням впливу психологічних якостей особистості педагога на його індивідуальний імідж. Досліджувався рівень мотивації досягнення, самооцінка педагога, рівень тривожності, ціннісні орієнтації педагогів, результати тестування по 16-факторній методиці Кеттелла. Визначені найбільш важливі фактори, що формують іміджеву поведінку педагога.Документ Основні компоненти структурно-функціональної моделі самопрезентації(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2013) Кононенко, Анатолій Олександрович; Кононенко, Анатолий Александрович; Kononenko, Anatoliy O.Стаття присвячена виділенню основних структурних компонентів моделі самопрезентації особистості як найбільш узагальненої, іманентної та мультисуб’єктної парадигми, що позначає систему підтверджень образу Я суб’єкта та підтримки самооцінки як усвідомлюваний або неусвідомлюваний процес, який здійснюється активним суб’єктом та в системі особистісних орієнтирів займає проміжне положення між соціальним та внутрішньопсихологічним в структурі особистості.Документ Особливості самопрезентаційної поведінки освітян як представників соціономічних професій(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2013) Кононенко, Анатолій Олександрович; Кононенко, Aнатолий Aлександрович; Kononenko, Anatoliy O.Стаття присвячена аналізу специфіки самопрезентації та самопрезентаційної поведінки сучасних педагогів. Показано, що самопрезентація сучасного педагога завжди здійснюється в межах соціального контексту, куда включається не тільки конкретна соціальна ситуація, але й суб’єкт і об’єкт самопрезентації, тобто на формування специфічного стилю самопрезентації сучасного педагога суттєво впливає його віднесеність до групи соціономічних професій.Документ Проблематика самопрезентації особистості в онтогенетичному контексті(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2012) Кононенко, Анатолій Олександрович; Кононенко, Анатолий Александрович; Kononenko, Anatoliy O.У статті розглянуті основні теоретичні підходи до вивчення феномену самопрезентації особистості на різних етапах онтогенеза, виділені та проаналізовані психологічні умови та особливості формування самопрезентації в дошкільному, підлітковому та юнацькому періодах. Розкрито основний зміст найбільш адекватної методології вивчення онтогенезу самопрезентації — методології гуманітарного знання.Документ Психологічний аспект створення концепції структурно-функціональної моделі самопрезентації(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2012) Кононенко, Анатолій Олександрович; Кононенко, Анатолий Александрович; Kononenko, Anatoliy O.Стаття присвячена виявленню основних теоретичних передумов побудови сучасної диференціальної моделі самопрезентації особистості, до яких відносяться: дефініція персоніфікації, введена Г. С. Салліваном, основні положення теорії конвергенції, розробленої В. Штерном, наукові здобутки А. Менегетті щодо трансцедентності Ін-се та основних комплексів особистості, векторно-ціннісна схема поведінки особистості Г. Меррея, категорія «модулю дійсного життя» Е. Шпрангера, основні положення теорії рольової поведінки особистості, теорії відображеної суб’єктності В. А. Петровського та транстеоретична модель А. В. Прохорова, У. Ф. Велисера і Дж. О. Прочаски.Документ Психометричний аналіз опитувальника самопрезентації викладача соціогуманітарного профілю(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2013) Кононенко, Анатолій Олександрович; Кононенко, Анатолий Александрович; Kononenko, Anatoliy O.Стаття присвячена проблемі психометричного аналізу опитувальника самопрезентації викладачів соціогуманітарного профілю. У даній статті надається сам опитувальник з описом і роз’ясненням тверджень, що становлять його шкалу, з результатами психометричного аналізу та стандартизації.Документ Самопрезентация как социально-психологический феномен(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2011) Кононенко, Анатолий Александрович; Кононенко, Анатолій Олександрович; Kononenko, Anatoliy O.В статье рассмотрены основные направления изучения феномена самопрезентации в современной психологии. Проведен анализ теоретических подходов к проблеме самопрезентации личности в психологии.Документ Самопрезентація та індивідуальна соціальна ситуація розвитку особистості(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2012) Кононенко, Анатолій Олександрович; Кононенко, Анатолий Александрович; Kononenko, Anatoliy O.В сучасній психологічній науці самопрезентація розглядається як засіб підтвердження образу Я та підтримки самооцінки, тобто самопрезентація — це усвідомлюваний або неусвідомлюваний процес (залежно від ситуації),який здійснюється активним суб’єктом. Самопрезентація в усвідомленому або неусвідомленому вигляді представляє полімодальну характеристику, вона здійснюється виходячи з безлічі мотивів; вона присутня в різних ситуаціях; має місце і в тривалому взаємозв’язку суб’єктів, такому як шлюб.Але вона не обов’язково включає свідому увагу і контрольДокумент Самопрезентація як регулятор діяльності викладача вищої школи(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2020) Кононенко, Анатолій Олександрович; Кононенко, Анатолий Александрович; Kononenko, Anatoliy O.У статті розглянуто сутність феномену самопрезентації викладача вищої школи. Підготовка професійно компетентного викладача є одним з актуальних завдань і предметом наукових дискусій та роздумів учених сучасності й минулого. Самопрезентація у процесі життєдіяльності суб’єкта виступає важливим регулятором його соціальної поведінки. Доведено, що самопрезентація сприяє пізнанню себе як суб’єкта діяльності, удосконаленню себе, прагненню досягти самоповаги та успішної взаємодії з людьми з найближчого оточення, що є важливим для викладацької діяльності.Документ Соціально-психологічні особливості функціонування іміджу(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2011) Кононенко, Анатолій Олександрович; Кононенко, Анатолий Александрович; Kononenko, Anatoliy O.Стаття присвячена проблемі формування та функціонування індивідуального іміджу. Автор розглядає імідж як специфічний прояв ролевої поведінки, безпосередньо пов’язаної із особливостями соціальних комунікацій. Наведені загальні закони динаміки іміджевої поведінки в малій групі.Стверджується, що іміджі мають стимулювати формування влади в групі та обумовлені необхідністю її централізації.Документ Соціопсихологічні підходи до вивчення самопрезентації особистості(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2017) Кононенко, Анатолій Олександрович; Кононенко, Анатолий Александрович; Kononenko, Anatoliy O.Складність та змістовна неоднозначність феномена самонрезентації в сучасній науці розкривається в різноманітних підходах до визначення досліджу ваного психічного явища. Саме соціально-психологічний підхід розглядає самонрезентацію як постійний процес, загальну особливість соціальної по ведінки особистості, охоплює діяльнісний та соціальний аспекти самонрезентації. Самонрезентація в даному контексті — це саморозкриття в міжособистісному спілкуванні через демонстрацію своїх думок, характеру тощо.Документ Структурний аналіз особистісно-мультисуб’єктного конструкту моделі самопрезентації викладача(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2014) Кононенко, Анатолій Олександрович; Кононенко, Анатолий Александрович; Kononenko, Anatoliy O.Самопрезентація розглядається як єдність і взаємозв’язок різнорівневих і певним чином підлеглих особистісно-індивідуальних властивостей суб’єкта, серед яких провідна роль належить индивідному, природним властивостям. Особистісно-мультисуб’єктний конструкт складається з трьох структурних компонентів: особливості самопрезентації, агресивності та конфліктності, стратегії подолання стресу.Документ Структурний аналіз особистісного конструкту самопрезентації викладача(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2014) Кононенко, Анатолій Олександрович; Кононенко, Анатолий Александрович; Kononenko, Anatoliy O.Складність та змістовна неоднозначність феномена самопрезентації в сучасній науці розкривається в різноманітних підходах до визначення досліджуваного психічного явища. Самопрезентація розглядається як загальна особливість соціальної поведінки особистості. Одним з основних індивідноособистісних конструктів, що складають диференціальну модель самопрезентації викладача соціогуманітарних дисциплін, є особистісний конструкт.Документ Сучасні підходи до вивчення проблеми сексуальності(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2021) Кононенко, Анатолій Олександрович; Kononenko, Anatoliy O.У статті аналізуються сучасні концептуальні підходи вітчизняних та зарубіжних вчених в галузі психології до вивчення проблеми сексуальності людини. Мета статті полягає у виявленні, узагальненні та розкритті сучасних тенденцій та концептуальних підходів дослідження проблеми сексуальності людини. Представлено сучасні дослідження феномена сексуальності людини в зарубіжній і вітчизняній науковій літературі, в таких аспектах: філософському та соціокультурному; біологічному; медичному та сексологічному; загальнопсихологічному; статеві і гендерні відносини; сексуальні установки; сексуальності і любові. Показано, що існує певний дефіцит психологічних досліджень, присвячених феноменам сексуального здоров’я, сексуального задоволення особистості. Стверджується, що у загальнопсихологічному контексті сексуальність є складним, багатоаспектним, міждисциплінарним, унікальним для кожної людини утворенням, яке проявляється не тільки в міжстатевих відносинах і призначене не тільки для продовження роду, але сексуальність людини визначається як задоволення фізіологічних, соціальних, психологічних потреб людини. Важливими сучасними тенденціями в дослідженні сексуальності людини є те, що зміна ставлення до тіла в сучасних культурах у бік більшого інтересу до нього сприяє більшому інтересу до емоційності, що підвищує цінність саморозкриття і користь емоційної чутливості у міжособистісних відносинах; емансипація, зміни статево-рольових норм і ґендерних стереотипів роблять проблемними певні традиційні уявлення про природу сексуальності і в той же час сприяють розвитку різних стилів сексуального життя і розвитку індивідуальності особистості. Ключові слова: секс, сексуальність, сексуальна поведінка, сексуальні відносини, особистість, статеві і ґендерні відмінності, сексуальність і любов.Документ Теоретические подходы к проблеме самопрезинтации личности в психологии(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2011) Кононенко, Анатолий Александрович; Кононенко, Анатолій Олександрович; Kononenko, Anatoliy O.В статье рассмотрены основные направления изучения феномена самопрезентации в современной психологии. Проведен анализ теоретических подходов к проблеме самопрезентации личности в психологии.Документ Інтегративна психологія як підґрунтя створення моделі самопрезентації особистості(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2012) Кононенко, Анатолій Олександрович; Кононенко, Анатолий Александрович; Kononenko, Anatoliy O.У статті розглянуто основні положення та принципи інтегративної психології. Інтегративна психологія є одним з головних теоретичних підходів, що є методологічним підґрунтям створення моделі самопрезентації. Провідні положення та принципи інтегративної психології дозволяють поєднувати найкращі здобутки різних напрямів сучасної психологічної науки, використовувати потенціал психіки до самозмінювання.