Перегляд за Автор "Kirichenko, Olga M."
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Компетентнісний підхід у підготовці сучасного фахівця(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2011) Кириченко, Ольга Миколаївна; Кириченко, Ольга Николаевна; Kirichenko, Olga M.В статті розкриваються головні засади використання компетентнісного підходу при підготовці сучасного фахівця, представлені результати дослідження інструментальних, міжособистісних та системних компетенцій у бакалаврів психології, що навчаються в ОНУ, встановлено необхідність розвитку мобільності студентів та викладачів вищої школи, а також міжособистісних компетенцій та науково-дослідницької діяльності студентів.Документ Личностные детерминанты синдрома эмоционального выгорания у педагогов(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2009) Кириченко, Ольга Николаевна; Кириченко, Ольга Миколаївна; Kirichenko, Olga M.В статье раскрываются результаты исследования личностных детерминант синдрома эмоционального выгорания у педагогов, раскрыты наиболее часто встречающиеся признаки синдрома эмоционального выгорания, выделены показания к профилактической или коррекционной психологической работе по вопросам эмоционального выгорания у педагогов, указаны особенности психокоррекционной и профилактической работы с лицами, имеющими признаки эмоционального выгорания.Документ Особливості проявів креативності студентів-психологів у освітньому середовищі(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2012) Кириченко, Ольга Миколаївна; Кириченко, Ольга Николаевна; Kirichenko, Olga M.В статті розкриваються результати дослідження ролі креативного навчального середовища у підвищенні пошукової активності та формуванні кре-ативності у студентів-психологів, проаналізовано умови, що сприяють та перешкоджають формуванню креативності у студентів-психологів.Документ Психологические проблемы педагогического общения(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2013) Кириченко, Ольга Николаевна; Кириченко, Ольга Миколаївна; Kirichenko, Olga M.В статье рассматривается проблема педагогического общения, обусловленное повышением уровня педагогического мастерства.Документ Психологічні детермінанти формування педагогічної майстерності(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2010) Кириченко, Ольга Миколаївна; Кириченко, Ольга Николаевна; Kirichenko, Olga M.В статті розкриваються результати дослідження впливу психологічних детермінант на формування педагогічної майстерності, розкрита роль суб’єктно-діяльнісних, мотиваційних параметрів в структурі педагогічної майстерності, проаналізовано вплив рівня та адекватності самооцінки професійної діяльності на формування педагогічної майстерності вчителя.Документ Психологія вищої школи(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2021) Подшивалкіна, Валентина Іванівна; Будіянський, Микола Федорович; Кириченко, Ольга Миколаївна; Podshyvalkina, Valentyna I.; Budiianskyi, Mykola F.; Kirichenko, Olga M.Докторські програми передбачають не тільки підготовку до наукової діяльності, а також мають за мету підготовку кадрів для вищої школи. Мета дисципліни “Психологія вищої школи" полягає у створенні умов для засвоєння здобувачами психологічних складових професійної викладацької діяльності в ВНЗ та у сприянні формуванню психологічній культури та етичної поведінки викладача вищої школи. Завдання - оволодіння здобувачами фундаментальними поняттями і принципами психології вищої школи; - вивчення особливостей сучасних проблем функціювання освітніх організацій - розуміння психологічниз проблем розвитку вищої освіти - володіння діагностичними методами психології вищої школи та психологічними методами оптимізації освітніх організації. Процес вивчення дисципліни спрямований на формування елементів наступних компетентностей: ІК - Здатність розв’язувати комплексні проблеми в галузі психології, в тому числі професійної та/або дослідницько- інноваційної діяльності, що передбачає глибоке переосмислення наявних та створення нових цілісних психологічних знань та/або професійної практики ЗК5 - Здатність діяти на основі етичних міркувань при проведенні наукових досліджень, презентації їх результатів та у науково-педагогічній діяльності. СК4 - Здатність до самоменеджменту, планування і розв’язування задач власного професійного і особистісного зростання, відповідальність за навчання інших при проведенні науково-педагогічної діяльності. СК7 - Здатність організовувати та реалізовувати просвітницьку та освітню діяльність для різних категорій населення у сфері психології.Документ Розвиток професійної компетенції студентів-психологів(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2016) Кириченко, Ольга Миколаївна; Кириченко, Ольга Николаевна; Kirichenko, Olga M.Стаття направлена на розкриття проблеми становлення і розвитку професійної компетенції, також співвідношення її з особовими якостями студентів. Представлений теоретичний аналіз проблеми розвитку професійної компетенції студентів-психологів у ВНЗ, де дається глибокий аналіз робіт як зарубіжних, так і вітчизняних психологів; робиться детальний аналіз міри наукової розробленості поняття «професійна компетенція», психологічні механізми формування професійної спрямованості, передумови успішності професійної діяльності, а також конкретизуються їх функції у професійній діяльності людини.Документ Специфика синдрома эмоционального выгорания у педагогов и его профилактика(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2009) Кириченко, Ольга Николаевна; Кириченко, Ольга Миколаївна; Kirichenko, Olga M.В статье раскрываются результаты исследования специфики синдрома эмоционального выгорания у педагогов, раскрыты наиболее часто встречающиеся признаки синдрома эмоционального выгорания, выделены показания к профилактической или коррекционной психологической работе по вопросам эмоционального выгорания у педагогов, указаны особенности профилактической работы с лицами, имеющими признаки эмоционального выгорания.