Перегляд за Автор "Kashubskyi, Artur A."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Time management and its implementation at production companies(2017) Safonov, Yurii M.; Maslennikov, Yevhen I.; Kashubskyi, Artur A.; Сафонов, Юрий Николаевич; Масленников, Евгений Иванович; Кашубский, Артур Анатольевич; Масленніков, Євген ІвановичThe purpose and objectives. Time management is still not a very popular element in many enterprises, while its implementation significantly increases staff productivity and, ultimately, the effectiveness of the company. For this reason, the purpose of the article is to promote time management in a business environment by providing specific tools, principles, methods and systems, and to show its importance to the company and describe the influence of time management for the enterprise. Methods. The study used a generalization, systematization, empirical research, systematic and logical approach to the development of theoretical and methodological provisions for instrumental support management performance of the industrial enterprise. Results. Time management is one of the most important strategic tools of the modern manager. It can help both existing companies and companies that are just launched (the project). Practical implications. The current goal of time management as a mechanism to improve the efficiency of the company. Value/originality. To implement it, the company offered a popular time management system, allowing the company to increase the effectiveness of its activities.Документ Стратегічний менеджмент в системі транспортної галузі(Переяслав–Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди, 2017) Сафонов, Юрій Миколайович; Масленніков, Євген Іванович; Кашубський, Артур Анатолійович; Сафонов, Юрий Николаевич; Масленников, Евгений Иванович; Кашубский, Артур Анатольевич; Safonov, Yurii M.; Maslennikov, Yevhen I.; Kashubskyi, Artur A.Предметом статті є забезпечення стратегічного менеджменту в системі транспортної галузі. Мета статті – дослідження та популяризація стратегічного менеджменту в українському бізнес- середовищі за допомогою виділення важливості формування стратегії при створенні та діяльності суб’єкта господарювання транспортної галузі. Методологічною базою роботи є аналіз наукових публікацій та статистичних матеріалів. Результати роботи. Визначені технології стратегічного управління суб’єктом господарювання транспортної галузі. Запропоноване інструментальне забезпечення реалізації стратегії. Визначено роль місії як основного елементу стратегії суб’єкта господарювання галузі. Досліджено сутність стратегічних цілей та їх внесок в розвиток суб’єкта господарювання транспортної галузі. Визначені параметри змісту місії та критерії цільових пріоритетів. Запропоновані сучасні інструменти формування стратегічних цілей суб’єктів господарювання транспортної галузі, які удосконалюють процес стратегічного менеджменту. Галузь застосування результатів. Результати роботи можуть використовуватися в економічній та управлінській діяльності на макро- та глобальному рівні. Висновки. Представлений інструментарій стратегічного управління дає можливість керівництву суб’єкта господарювання транспортної галузі забезпечити підприємство довгостроковими цілями, які будуть направленні на різносторонній розвиток: починаючи від бізнес-процесів і закінчуючи іміджом в цілому. При залученні стратегії до щоденної роботи персоналу, суб’єкт господарювання транспортної галузі має змогу підвищити власну ефективність та результативність, що чітко відіб’ється в довгостроковій перспективі. Крім того, стратегія допомагає систематизувати роботу співробітників за допомогою різних методів мотивації та систем винагород. Подальші наукові дослідження будуть спрямовані на визначення можливостей застосування досвіду різних моделей стратегічного менеджменту на національних теренах.Документ Теоретичні аспекти формування іміджу суб’єкта господарювання готельно-ресторанної діяльності(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2018) Масленніков, Євген Іванович; Кашубський, Артур Анатолійович; Масленников, Евгений Иванович; Кашубский, Артур Анатольевич; Maslennikov, Yevhen I.; Kashubskyi, Artur A.Розглянуто теоретичні аспекти формування іміджу суб’єктів готельно-ресторанної діяльності. Досліджено питання створення іміджу суб’єкту готельно-ресторанної діяльності в умовах росту конкурентної боротьби на ринку. Досліджено історія розвитку іміджелогії у міжнародному середовищі. Визначені проблемні питання у сфері формування корпоративного іміджу у національному макроекономічному середовищі. Запропоновано етапи форму-вання іміджу суб’єкта готельно-ресторанної діяльності. Досліджено вплив іміджу на конкурентоспроможність суб’єктів господарювання. Запропоновані основи побудови іміджу суб’єкта готельно-ресторанної діяльності з урахуванням європейського вектору розвитку національного макроекономічного середовища